W ramach współpracy firm Spicy Mobile i PanParagon stworzono nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych na mobile’u. Przygotowany na jego podstawie raport post-buy pozwala jednoznacznie ocenić, czy kampania zakończyła się sukcesem i to w przełożeniu na tradycyjną sprzedaż. Dane dotyczące zakupionych produktów pochodzą z paragonów fiskalnych, które są wczytywane do aplikacji PanParagon. Są to więc „twarde” dane, a nie dane szacunkowe czy deklaratywne.
PanaParagona pobrało już niemal 500 tysięcy osób. Aplikacja służy do przechowywania paragonów oraz wspiera użytkowników w zarządzaniu dowodami zakupu. Program bazuje na technologii OCR. Wystarczy, że użytkownik za pomocą aplikacji zeskanuje paragon, aby system automatycznie i anonimowo odczytał widoczne na nim dane. Dziennie do aplikacji wprowadzanych jest kilka tysięcy paragonów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024