Kampania ma na celu zachęcenie użytkowników do pochwalenia się swoimi nietypowymi pasjami. Core aktywacji odbywa się na Instagramie Marki, ale o szczegółach konkursu możemy dowiedzieć się także z profilu na Facebooku wafelków Góralki.
Na potrzeby kompanii Dziadek do orzechów przygotował serię formatów, obejmujących posty statyczne i video na Instagramie, Facebooku, stories oraz na potrzeby promocji GDN. Agencja stworzyła także animacje, które pojawiły się na kanale YouTube wafelków Góralki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024