Dziadek do orzechów z nową kampanią dla wafelków Góralki „Pyszna radość! Pokaż ją!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dziadek do orzechów z nową kampanią dla wafelków Góralki „Pyszna radość! Pokaż ją!”

W mediach społecznościowych wafelków Góralki wystartowała nowa kampania, połączona z aktywacją konsumencką. Za całość komunikacji odpowiada agencja Dziadek do orzechów.

Kampania ma na celu zachęcenie użytkowników do pochwalenia się swoimi nietypowymi pasjami. Core aktywacji odbywa się na Instagramie Marki, ale o szczegółach konkursu możemy dowiedzieć się także z profilu na Facebooku wafelków Góralki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kompanii Dziadek do orzechów przygotował serię formatów, obejmujących posty statyczne i video na Instagramie, Facebooku, stories oraz na potrzeby promocji GDN. Agencja stworzyła także animacje, które pojawiły się na kanale YouTube wafelków Góralki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij