Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Samsung ogłasza współpracę ze światowymi artystami podczas wydarzenia Bespoke Home definiując na nowo pojęcie projektowania

Współpraca z artystami Thibaudem Hérem i Andym Rementerem oraz lifestylową marką HAY podczas tworzenia spersonalizowanych lodówek BESPOKE zaowocowała powstaniem inspirujących i unikalnych projektów urządzeń gospodarstwa domowego
O autorze
2 min czytania 2021-05-12

Podczas globalnego wydarzenia Bespoke Home 2021 firma Samsung Electronics ogłosiła wprowadzenie nowej limitowanej edycji spersonalizowanych lodówek BESPOKE inspirując użytkowników na całym świecie do tego, aby kreowali swoje własne, wymarzone wnętrza. W tym celu Samsung połączył siły z artystami Thibaudem Héremem i Andym Rementerem oraz z duńską marką HAY, którzy zaprojektowali unikalne panele lodówek BESPOKE.

Ta wyjątkowa współpraca, której wynikiem jest przesunięcie granic w obszarze projektowania urządzeń domowych, odzwierciedla dążenie Samsung do zredefiniowania tego, jak postrzegamy sprzęty AGD.

– Pozycja Samsung jako marki lifestyle’owej na globalnych rynkach stale się umacnia. Prezentując nieograniczone możliwości, jakie otwiera przed nami nowa linia urządzeń Bespoke Home, wyrażamy jednocześnie gotowość do tego, aby umacniać naszą pozycję lidera w zakresie designu. Chcemy, aby nasze urządzenia sprawiły, że konsumenci zaczną postrzegać AGD w kategoriach domowych dzieł sztuki – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Wyraź siebie poprzez sztukę

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Thibaud Hérem

Thibaud Hérem jest francuskim artystą z wielką pasją, który specjalizuje się w ilustracjach budynków i architektury wyróżniających się niezwykłą precyzją i szczegółowością.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach współpracy z Samsung artysta wybrał trzy szczególnie ważne dla siebie ilustracje, które ozdobiły front lodówki BESPOKE. Przedstawiają one Chateau de Fontainebleau, szczególnie istotny dla francuskiej sztuki i kultury, panoramę Londynu, którą Hérem narysował w 150. rocznicę otwarcia londyńskiego metra, a także katedrę Notre Dame w Paryżu, jako przykład niesamowitej architektury, która przetrwała wieki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekty paneli autorstwa Hérema są już w sprzedaży na rynku koreańskim. Wersja z zamkiem Fontainebleau będzie dostępna w Europie w ramach edycji limitowanej.

Andy Rementer

Andy Rementer to działający w USA POP-artowy twórca, znany z rozpoznawalnych, bardzo kolorowych projektów, realizowanych dla międzynarodowych marek.

Dla linii BESPOKE Rementer stworzył trzy projekty. Pierwszy z nich, noszący tytuł „Together”, obrazuje różnorodność, komunikację ponad podziałami etnicznymi i pokój. Drugi – „City” – to scena z gwarnego, kolorowego miasta pełnego życia i ruchu. Ostatni projekt pochodzi z kolekcji „Portraits” i ilustruje nasze skojarzenia z jedzeniem i piciem, przedstawiając zadumaną twarz osoby delektującej się napojem.

Opracowany przez Rementera projekt paneli BESPOKE „Together” będzie dostępny w USA.

HAY x Samsung

Założona przez tytułowych dyrektorów kreatywnych Mette i Rolfa Hay, HAY to duńska marka lifestylowa, zaangażowana we współpracę z najlepszymi projektantami swojego pokolenia z całego świata. W ramach współpracy z Samsung, specjalnie z myślą o panelach BESPOKE, marka opracowała pięć nowych kolorów zainspirowanych naturą i nieprzetworzonymi produktami spożywczymi.

Specjalnie stworzone kolory to: Cream, Squama, Dusty Blueberry, Artichoke i Cabbage.