x-kom zainicjował rodzinny turniej Minecrafta. Akcję promuje głos Krystyny Czubówny

x-kom zainicjował rodzinny turniej Minecrafta. Akcję promuje głos Krystyny Czubówny

Organizowany przez x-kom turniej Minecrafta rozpoczął eliminacje 12 maja. Organizator zachęca do wzięcia udziału całe rodziny – robi to w kilkuminutowym spocie, w którym głosu użycza Krystyna Czubówna.

Sklep ze sprzętem elektronicznym x-kom organizuje konkurs dla drużyn składających się z członków rodziny. Wydarzenie promuje spot reklamowy, którego akcja tradycyjnie rozgrywa się w salonie sprzedaży x-kom. Tym razem jednak całą scenę (ojciec z córką oglądający sprzęt komputerowy) komentuje na bieżąco Krystyna Czubówna – znana lektorka filmów dokumentalnych, która szczególnie mocno jest kojarzona z komentowaniem filmów przyrodniczych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy spot x-komu miał od razu kojarzyć się z kolejną produkcją, w której swojego głosu użycza Czubówna. Lektorka charakterystycznym, spokojnym tonem opisuje widoczną na ekranie scenie, ale robi to w sposób nawiązujący do filmów przyrodniczych.

Dopiero na końcu spotu dowiadujemy się, że sieć sklepów organizuje turniej Minecraft, w którym mogą brać udział całe rodziny. Jakie są zasady tych rozgrywek? Pierwszym zadaniem uczestników jest przesłanie trzech screenów konstrukcji z gry. Jeden z nich musi zostać opatrzony tabliczką z tematem pracy: „Wymarzone miejsce na rodzinne wakacje”. 

Kolejnym etapem jest rozgrywka online – 16 najlepszych drużyn będzie musiało zdalnie stworzyć swoją budowlę. Transmisja z tej wirtualnej bitwy będzie relacjonowana na Twitchu. Półfinały odbędą się 8 i 9 czerwca.

W ostatniej konkurencji wezmą udział 4 najlepsze drużyny, które zmierzą się w finałowej rozgrywce w x-komowej Strefie Gracza w Reducie. Drużyny wylosują wspólny temat i zrealizują go w grze. Transmisję będzie można obejrzeć na żywo, a finał skomentują Kycu i Admiros. 

„Graj o laptop gamingowy Lenovo Legion i klocki Lego. Zobacz, jak gry łączą pokolenia. Wartość nagrody głównej to prawie 7 000 złotych. Czas spędzony z rodziną – bezcenny.” – czytamy na stronie organizatora.

PS

To nie pierwszy raz, kiedy Minecraft jest elementem marketingowej kampanii. Wcześniej, w Światowy Dzień Gier Wideo, Pizza Hut i Inareq zapraszały do kreatywnej rozgrywki w Minecrafcie z nagrodami.

PS 2

Jeśli już mowa o konkursach – mamy coś dla naszych czytelników. Do wygrania książka Adele Revella „Buyer persona” - szczegóły TUTAJ.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij