SalesTube wygrywa przetarg na obsługę digitalową Otodom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube wygrywa przetarg na obsługę digitalową Otodom

Agencja martech & e-commerce SalesTube będzie odpowiadać za całość działań płatnych w digitalu dla portalu Otodom. Spółka zajmie się kompleksową obsługą i optymalizacją kanałów performance oraz całościowym wsparciem analitycznym.

W wyniku wygranego przetargu SalesTube przeprowadzi wdrożenie dedykowanej strategii digitalowej dla Otodom, najpopularniejszego serwisu z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Wśród głównych celów agencji znalazła się maksymalizacja skali i jakości ruchu na Otodom, podniesienie wartości leadów i lepsze zarządzanie retencją klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Przy podejmowaniu decyzji odnośnie partnera biznesowego, zwracaliśmy uwagę na doświadczenie w e-commerce i możliwość zapewnienia rozwiązań end-to-end. Oprócz dopasowanej strategii mediowej, agencja SalesTube przedstawiła nam przemyślany plan budowy i wdrożenia architektury analitycznej, co finalnie przeważyło wynik przetargu” - mówi Andrzej Silski .z Otodom.

Marki rozpoczną współpracę od kampanii nowego produktu Otodom Finanse, bezpłatnej porównywarki kredytów hipotecznych. Wśród kanałów obsługiwanych przez SalesTube znajdą się m.in. SEM, paid social, remarketing, afiliacja czy mailingi.

Działania SalesTube i Otodom wystartowały w maju.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij