Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

O autorze
2 min czytania 2021-05-20

8-10 czerwca po raz piętnasty spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska! Forum IAB 2021 to swoiste „must be” nie tylko dla osób z branży digital, ale także dla osób prowadzących i zarządzających firmami w Polsce! Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci przedstawią marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.

Dla niektórych biznesów 2021 rok to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.

Forum IAB 2021 odbywa się w formule online, a w ramach biletu otrzymujesz:

  • 3 dni wypełnione ciekawymi i inspirującymi wystąpieniami
  • pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym
  • możliwość stworzenia spersonalizowanej agendy w kalendarzu na profilu użytkownika
  • możliwość oceny prelekcji online
  • wirtualne spotkania z uczestnikami konferencji
  • strefa stoisk partnerskich z możliwością organizacji spotkań z wystawcami
  • gwarancję bezpiecznego udziału w konferencji i brak dodatkowych kosztów związanych z dojazdem czy zakwaterowaniem
  • dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Gościem specjalnym tegorocznej edycji wydarzenia będzie Daniel Knapp – Chief Economist w IAB Europe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W agendzie m.in.:

  • „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?
    Anna Chehab i Agnieszka Parfienowicz, Mindshare Polska
  • #GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.
    Alicja Cybulska, Havas Media Group
  • Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!
    Piotr Friedberg, VMLY&R Poland
  • Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?
    Paweł Gala, Wavemaker
  • ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”
    Jarosław Dejneka i Joanna Okła, MediaCom Warszawa
  • Sorry! The lifestyle you have ordered is currently out of stock.
    Olga Korolec, Ringier Axel Springer
  • Marka 5.0. czyli jak człowiek i technologie budują przyszłość marketingu po pandemii.
    Jacek Kotarbiński
  • Strategia omnichannel Electrolux w dobie pandemii. Jak połączyć dbałość o środowisko z efektywnością biznesową?
    Zuzanna Strzałkowska, Justtag Group; Natalia Kostera, Electrolux
  • Internet twórców odnowa — większa rewolucja niż w 1994.
    Bartek Sibiga, DDOB
  • … i ponad 60 pozostałych prelegentów!

Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: www.forumiab.pl/agenda

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rada Programowa

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski – Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo – Industry Head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler – Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek – Programmatic & Ad Operation Manager, Allegro.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Orange, Polsat Media
Sponsor wspierający: Mindshare, Adform, adQuery, Teads, RTB House, TikTok, AdTonos, Allegro, VMLY&R
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Onet.pl, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualna Polska

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne (40 pkt.) i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl/.