Budowanie wizerunku marki: TONNY EYEWEAR

Budowanie wizerunku marki: TONNY EYEWEAR
W cyklu „Budowanie wizerunku marki” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę TONNY EYEWEAR.
O autorze
3 min czytania 2021-05-28

>>> Tutaj znajdziesz pozostałe artykuły z cyklu

Na początek kilka słów o firmie SCORPION EYEWEAR – jakie były przełomowe momenty, a także największe wyzwania?

Firma SCORPION EYEWEAR powstała w 2003 r., a więc w tym roku osiągnęła pełnoletność.  Zajmujemy się tworzeniem okularów pod własną marką TONNY Eyewear oraz dystrybucją hiszpańskiej marki GIGI Studios i francuskiej, najstarszej na świecie, MOREL Lunettes. Jednym z przełomowych momentów i niemałym wyzwaniem z pewnością był debiut oraz prezentowanie swojej oferty w różnych miejscach na międzynarodowych targach optycznych: SILMO, OPTI, 100% OPTICAL, MIDO. Na chwilę obecną oprócz prężnej współpracy z blisko 1,5 tys. salonami optycznymi na terenie całej Polski mamy współpracujące punkty sprzedaży w 28 krajach!

W jaki sposób powstała marka TONNY EYEWEAR?

Wszystko zaczęło się od zamiłowania do ciekawego designu i dobrej estetyki oraz pasji do mody. W rezultacie powstała nasza marka TONNY Eyewear, która jest połączeniem tych wszystkich aspektów. Estetyczność, dbałość o detale i wysokiej jakości materiały wykonania dają w efekcie oprawy okularowe, które oprócz tego, że wpisują się w aktualne trendy, są funkcjonalne i dopracowane. Przykładem na to jest kolekcja Clip on, posiadająca modele wyposażone w nakładkę przeciwsłoneczną z polaryzacją. Wystarczy jeden „click” i okulary korekcyjne zamienimy w stylowe okulary przeciwsłoneczne w pełni chroniące wzrok!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakimi wartościami kierowaliście się przy budowie marki?

Bardzo ważne jest dla nas bezpieczeństwo, stąd też gwarancja na produkty TONNY Eyewear trwa aż 3 lata! Daje to pewność, że oprawy okularowe sygnowane naszym logo pozostaną z ich właścicielem na długo, a w razie jakichkolwiek problemów otrzyma on kompleksową pomoc. Jakość użytych komponentów oraz niezawodny serwis konsekwentnie przekłada się na najwyższy komfort użytkowania!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kim jest klientka/klient Waszej marki?

Szerokie portfolio gwarantuje, że produkty TONNY odpowiadają na potrzeby bardzo dużego grona odbiorców. Są to osoby w różnym wieku, które chodzą na co dzień w oprawach okularowych lub poszukują pierwszych okularów celem korekcji wady wzroku. Znaczną przewagę stanowią kobiety, ponieważ aż 80-85%, jednakże mężczyźni i nastolatkowie równie chętnie sięgają po nasze produkty. Z racji tego, że posiadamy w swojej ofercie bogatą kolorystykę, różnorodne wzornictwo oraz szeroki wachlarz rozmiarów, każdy znajdzie model, który sprosta jego oczekiwaniom. Produkty naszej marki  to połączenie jakości z modowymi aspiracjami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co charakteryzuje markę TONNY EYEWEAR?

TONNY Eyewear to przede wszystkim ludzie. Opieramy swoją strategię biznesową na stałych, partnerskich i stabilnych relacjach z klientami. Dzięki takiemu podejściu wielu klientów współpracuje z nami od początku. Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów, dając im wsparcie w codziennych zadaniach związanych z prowadzeniem ich optycznych biznesów.

Na jakie elementy kładziecie największy nacisk przy budowaniu wizerunku marki TONNY EYEWEAR?

Elementem kluczowym jest dla nas nakłonienie ludzi do refleksji na temat okularów. Chcemy, aby przestano postrzegać je jako narzędzie do „protezy wzroku”, a zaczęto traktować jako modowy i porządny dodatek do codziennych stylizacji. Stąd też największy nacisk kładziemy na to, aby nasze produkty były najwyższej jakości, spełniające surowe normy wyrobów medycznych, a przy tym wpasowywały się w najnowsze trendy królujące w świecie mody. 

Przy wykorzystaniu jakich narzędzi marketingowych promujecie markę?

Produkty marki TONNY dostępne są w blisko 1,5 tys. partnerskich i autoryzowanych salonach optycznych w całej Polsce. Poprzez działania skoncentrowane wokół punktu sprzedaży i standardy visual merchandisingu, marka jest coraz lepiej eksponowana zarówno w witrynie okna, jak i na półce sklepowej. Komunikację marki w głównej mierze wspiera kampania wizerunkowa oraz narzędzia POS.  Organizujemy również wydarzenia w salonach partnerskich, które mają za zadanie jak najlepiej pokazać wartości marki TONNY klientowi detalicznemu. Są to między innymi spotkania ze stylistą w celu dokonania profesjonalnego doboru okularów do kształtu twarzy.

Jaka jest Wasza ulubiona kampania, którą stworzyliście?

Z pewnością naszym oczkiem w głowie jest najnowsza kampania MyKobiety. Skierowana do kobiet, przedstawia 12 różnych osobowości, pasje, rozmaite cele i pragnienia. Każda z nich podąża własną drogą w zgodzie ze sobą – jednak wszystkie posiadają wspólne cechy takie jak siła, delikatność i matczyne zatroskanie. Elementem łączącym te kobiety są okulary od TONNY Eyewear. Niezależnie od potrzeb, każda z nich znajdzie swoją parę, która najbliżej odzwierciedla jej charakter.

Co wyróżnia TONNY EYEWEAR na tle pozostałych, konkurencyjnych marek?

Wychodzimy z założenia, że najważniejsze jest kompleksowe podejście. Stąd też oprócz działań związanych z projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych organizujemy działania, które wpływają na rozwój całej branży optycznej. Cykle szkoleń dla właścicieli zakładów optycznych i ich pracowników w celu nabywania cennej wiedzy i umiejętności z pewnością nas wyróżniają na tle innych marek.

Jakie są Wasze plany na przyszłość?

Niewątpliwie nie zatrzymujemy się! Sukcesywnie poszerzamy nasze portfolio, ponieważ zależy nam na innowacyjnych rozwiązaniach i trafianiu do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Naszym celem jest położenie jeszcze większego nacisku na edukację oraz rozwój przede wszystkim naszej firmy, ale również całej branży optycznej. Jak na razie idzie nam to całkiem nieźle!