Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację
Znana sieć fast food postanawia przetestować nowy koncept – 7 czerwca zostanie otwarty pierwszy lokal, w którym będą serwowane tylko dania wegetariańskie i wegańskie.
O autorze
1 min czytania 2021-06-01

Burger King Burger King już od jakiegoś czasu wprowadza do swojego menu dania dla wegetarian i wegan – pierwsze bezmięsne danie pojawiło się w 2002 roku, kiedy to wprowadzono do stałego menu wegetariańskiego burgera. Później w 35 krajach pojawił się roślinny Rebel Whopper, który jest dostarczany przez The Vegetarian Butcher – roślinną markę Unilevera, która zajmuje się produkcją produktów na bazie białka, przypominających smakiem i strukturą mięso. 

Teraz Burger King rozszerza współpracę z The Vegetarian Butcher, co zaowocowało nowym pomysłem gastronomicznym. W nowym lokalu, który powstanie w niemieckiej Kolonii, będą serwowane pozycje znane z dotychczasowego menu znanej sieci, ale wyłącznie w wersji bezmięsnej. To oznacza, że wszystkie kanapki Burger Kinga (m.in. Whooper) będą miały zamiast mięsnego kotleta roślinny odpowiednik lub ser Halloumi. 

Bezmięsne menu Burger Kinga jest jednak na razie jedynie eksperymentem – bezmięsne menu będzie serwowane tylko kilka dni, a później restauracja powróci do swojej starej oferty. Nie oznacza to jednak, że Burger King nie będzie jeszcze w przyszłości organizować tego typu akcji lub tworzyć lokali ze stałym wege menu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS. 1

Produkty wegańskie nie stanowią już smutnej oferty dla bardzo zmotywowanej, ale niezwykle małej niszy, coraz częściej sięgają po nie wszyscy. Dobrosława Gogłoza a All Hands Agency zdradza, o czym powinniśmy pamiętać tworząc strategię dla produktów bezmięsnych. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS. 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy Polacy kupują zdrową żywność i czy jest to jednoznaczne z przestrzeganiem zdrowiej diety? Czy wybierając produkty bio wiedzą, czym te się charakteryzują? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w raporcie aplikacji Moja Gazetka.