Hyundai wystartował z nową kampanią modelu BAYON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hyundai wystartował z nową kampanią modelu BAYON

Wystartowała kampania promująca nowość w portfolio Hyundai, czyli model BAYON.

Rodzina SUV-ów Hyundai powiększyła się o całkowicie nowy model BAYON. Najnowszy SUV marki segmentu B wyróżnia się kompaktowym nadwoziem, przestronnym wnętrzem oraz długą listą inteligentnych funkcji bezpieczeństwa i łączności. Dziś rozpoczęła się kampania promująca nowość w TV (potrwa do 30 czerwca) oraz na formatach display, która zakończy się 27 lipca. Za planowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiada agencja Havas Media. Za przygotowanie spotu TV odpowiedzialna jest agencja Artcore.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij