Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żabka gotowa na wakacje. W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci

O autorze
2 min czytania 2021-06-11

Żabka dba o komfort turystów, którzy spędzają wakacje na terenie Polski i otwiera sklepy sezonowe. W tym roku jest ich 80 i są to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie stawianych w sezonie turystycznym pawilonach. Większość działa w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem. Sezonowe Żabki znaleźć można także nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie). Sklepy sezonowe Żabki to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych, ale też możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.

W czasie tegorocznych wakacji najwięcej sezonowych Żabek znaleźć można w Międzywodziu (6), Władysławowie (6), Mielnie (5), Jarosławcu (4) i Niechorzu (4).

– Pierwsze modułowe sklepy sezonowe sieci Żabka powstały nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach – w 2016 roku. Od początku są one bardzo dobrze postrzegane przez naszych klientów, jak również franczyzobiorców, dlatego co roku rozwijamy ten koncept. Sklepy sezonowe to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych w czasie urlopu , ale także możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach w regionie – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Żabka Polska.

Żabka zapewnia prowadzącym sklepy sezonowe franczyzobiorcom pawilon wraz z całym wyposażeniem i umożliwia prowadzenie takiego punktu zgodnie ze standardami sieci. Franczyzobiorcy, jako niezależni przedsiębiorcy, samodzielnie podejmują decyzje dotyczące zatrudnienia pracowników, w tym rekrutacji oraz ewentualnych benefitów

– Sklepy sezonowe prowadzę od 5 lat. W takim sklepie ruch jest duży i utrzymuje się przez cały dzień. Sklep sezonowy wymaga więc codziennych dostaw, znacznie większej liczby osób na zmianie oraz sprawnej obsługi klienta. Odpowiednie dobranie załogi, to jedno z ważniejszych zadań jakie stoi przed franczyzobiorcą prowadzącym placówkę sezonową – mówi Klaudia Chojna, franczyzobiorczyni prowadząca sklepy sezonowe w Stegnie i Jantarze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku Żabka uruchomiła 22 modułowe sklepy sezonowe oraz 58 stacjonarnych sklepów, również działających sezonowo. Modułowe placówki to komfortowe i bezpieczne punkty handlowe, w pełni klimatyzowane, dzięki czemu klienci mogą wygodnie zrobić w nich codzienne, szybkie zakupy np. w drodze na plażę czy podczas spaceru. W sklepach sezonowych zwiększono liczbę dostaw – są one realizowane codziennie, 7 dni w tygodniu, a w niektórych lokalizacjach nawet dwa razy dziennie. W części lokalizacji zwiększono także liczbę kas oraz uruchomiono dodatkowe kasy mobilne.

– W sezonowych Żabkach klienci chętnie kupują produkty z oferty gastronomiczną Żabki, jak np. świeżo mieloną, różnorodną kawę na wynos, przekąski na ciepło. W placówkach tych dużą popularnością cieszą się także szybkie przekąski, przekąski słodkie i słone. Klienci bardzo chętnie sięgają po produkty chłodzone, jak np. napoje czy lody, dlatego w sklepach sezonowych ich oferta jest szeroka – wylicza Klaudia Chojna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sklepy sezonowe obowiązuje reżim sanitarny oraz wszelkie regulacje związane z zachowaniem bezpieczeństwa wśród klientów, które zostały wdrożone w całej sieci Żabka. Placówki te są czynne w standardowych godzinach, między 6:00 a 23:00 i będą funkcjonowały do września.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się