Marka Przysnacki wystartowała z nową kampanią

O autorze
1 min czytania 2021-06-11

Przysnacki znamy z komunikacji folkowej, rymowanej z animowanymi postaciami. W najnowszej odsłonie komunikacji marki nadal występują dobrze skrojone rymy, elementy folkowe, ale w miejsce animowanych bohaterów wprowadzono ludzi i beztroskie zajadania Przysnacków.

Bo Chrupać Wolno, a jeśli wolno chrupać chipsy, to chrupki wolno… No właśnie. I o tym, w miejskim parku, na kocyku, w czasie relaksu i przekąszając chrupki i chipsy, rozmawiają bohaterowie nowej kampanii Przysnacków.

– Ruszamy w czerwcu. Będziemy obecni nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, serwisach VOD i na YouTube – powiedział Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki. – To też będzie pierwszy moment, kiedy szerokiej publiczności zaprezentujemy nową szatę opakowań marki Przysnacki – dodał.

Tę prostą i miłą scenkę filmową wymyśliła agencja PZL, wyreżyserował Kot Przybora, wyprodukowała Film Produkcja, a post produkcją zajął się Televisor i Halo. Media zaplanował i kupił Zenith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj