TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania Trójki nagrodzona w Polskim Konkursie Reklamy KTR

„Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” to pierwsza w historii kampania rozgłośni radiowej nagrodzona przez Klub Twórców Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2014-05-09

– To było ogromne wyzwanie. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe – wspomina pracę nad kreacją Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji Walk Creative, która przygotowała spoty promujące Program 3.

Kampania Trójki wystartowała w listopadzie ub.r. i miała charakter wizerunkowy, a jej celem było pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata. Kreacja, wpisująca się w trójkowy klimat, zwracała uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. Zaskakiwały scenariusze emitowanych w telewizji i Internecie spotów, których bohaterowie m.in. w jednym z klipów darli „na wyścigi” pierze z gęsi, w kolejnym grali słynną melodię „Deszcze niespokojne” na suwakach, a w jeszcze innym śpiewali pieśń o czekającym w lesie rosole.

W filmach wzięli udział: dziennikarz Programu 3 Artur Andrus; młody, zdolny wokalista i laureat Nagrody Muzycznej Programu 3 im. Mateusza Święcickiego – Mateusza Trójki – Dawid Podsiadło oraz aktor Zbigniew Zamachowski, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji. Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” miało podkreślić wizerunek Programu 3 jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, nowoczesnej, pełnej radiowych osobowości. Prócz spotów, kampania Trójki obejmowała także m.in. facebookową aplikację, dzięki której można było samemu również zagrać na suwaku, a nawet bicie rekordu świata w graniu na suwakach podczas imprezy „Mikołaj z Trójką na Narodowym”.

– Na przygotowanie tej kreacji mieliśmy skromny budżet. Dlatego cieszy mnie, że jury konkursu doceniło nasz pomysł za oryginalność i humor, dzięki któremu zdobyliśmy nagrodę w najmocniej obsadzonej i chyba najtrudniejszej kategorii, jaką jest właśnie „Kampania” – mówi Dariusz Rzontkowski, który przez wiele lat tworzył teksty dla kabartetu Mumio, występował jako aktor i pisał scenariusze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj