Gentleman na drodze – Peugeot i autor CzasGentlemanow.pl zadbają o kulturę i styl na polskich drogach

Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl i PEUGEOT POLSKA postanowili sprawdzić zy Polacy są dżentelmenami na drogach i w ciągu najbliższych miesięcy zadbać o podniesienie poziomu jakości relacji między użytkownikami dróg. Czy to się uda?
O autorze
1 min czytania 2014-05-09

„Gentleman na drodze”, akcja, na którą pomysł zrodził się w głowie blogera – Łukasza Kielbana i kilku osób z PEUGEOT POLSKA, stawia sobie za cel popularyzację i utrwalenie dobrych wzorców i manier na polskich ulicach.

„Jako kierowca wierzę, że zasada „skoro jest tu czysto, to nie będę śmiecił” dotyczy także dobrego stylu na drodze. Jeśli będziemy więcej wymagać od samych siebie, zauważymy poprawę także u innych.” – mówi Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl.

„Gentleman na drodze” to także element promocji Nowego Peugeot 308. „Od dawna myślałem o połączeniu tematyki bloga, czyli męskiego stylu w najlepszym wydaniu z motoryzacją. W 2013 roku Peugeot Polska zaprosił mnie na testy Nowego 308 wspólnie z innymi blogerami. To była doskonała okazja na poznanie auta i historii marki Peugeot, a także podzielenie się moimi pomysłami. Po kilku rozmowach z Peugeot wyklarowała nam się idea wspólnej akcji.” – dodaje Kielban.

Akcja „Gentelman na drodze” będzie trwała od kwietnia do listopada 2014 roku. Zarówno bloger, jak i Peugeot Polska nie wykluczają jej przedłużenia lub rozwinięcia formuły w przyszłości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję można śledzić na blogu CzasGentlemanow.pl oraz na stronie GentlemanNaDrodze.pl. Za realizację projektu odpowiada agencja WhiteBits.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing