Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Irlandia sięga po sceny z popularnej gry, aby zachęcić do odwiedzenia kraju

Irlandia sięga po sceny z popularnej gry, aby zachęcić do odwiedzenia kraju
W celu przyciągnięcia turystów w sezonie letnim, Irlandia pokazuje walory swojego kraju w klipie będących kompilacją scen ze znanej produkcji. Czy dzięki takiej promocji gracze będą chcieli zobaczyć tamtejsze krajobrazy na żywo?
O autorze
1 min czytania 2021-06-21

Pierwszy dodatek do gry Assassin’s Creed o nazwie „Wrath of the Druids”, przenosił głównego bohatera Vikinga Eivora do Irlandii – dzięki temu w tej znakomitej graficznej produkcji mogliśmy zobaczyć wiele słynnych zabytków kraju, w tym architekturę Dublinu, Benbulben i wyjątkową formację skalną o nazwie Grobla Olbrzyma.

Firma Ubisoft, czyli producent gry, połączył siły z Tourism Ireland, aby stworzyć 38-sekundowy klip promujący przepiękne scenerie Irlandii. Widzimy w nim kompilację scen z gry i rzeczywistych ujęć irlandzkich krajobrazów, które razem stworzyły bardzo zachęcający obraz dla potencjalnego turysty.

– Ubisoft wykonał niesamowitą robotę, ożywiając celtycką Irlandię i pokazując ją z imponującą szczegółowością – mówi Mark Henry, główny dyrektor marketingu w Tourism Ireland, na łamach Eurogamer) – Nasza kampania w zabawny i innowacyjny sposób zwraca uwagę na Irlandię wśród społeczności graczy. Chcemy wzbudzić ciekawość tej grupy polecanymi przez nas lokacjami i tym samym zainspirować ich do przyjazdu do nas, aby zobaczyli to wszystko na własne oczy – dodaje Henry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj