Value Media, SalesTube, Mediaplus i RL Media dołączają do programu QUALID IAB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media, SalesTube, Mediaplus i RL Media dołączają  do programu QUALID IAB

Value Media, SalesTube, Mediaplus i RL Media dołączają do programu poprawy jakości reklamy digitalowej QUALID powołanego przez IAB Polska. Spółki Group One pretendują do zdobycia odznaki QUALID GOLD, która oznacza spełnienie warunków we wszystkich czterech ocenianych obszarach: brand safety, fraud, programmatic oraz viewability.


QUALID to program poprawy jakości reklamy cyfrowej powołany przez IAB Polska. Ma on na celu określenie standardów i propagowanie skutecznych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Reklama internetowa rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie. Naszą rolą jako liderów na rynku jest nie tylko nadążanie za tempem tych zmian, ale też wyznaczanie standardów świadczonych usług, promowanie pozytywnych i etycznych postaw oraz przeciwdziałanie nadużyciom. Bez wątpienia warto angażować się w takie projekty, bo digital ma do zaoferowania niemalże nieskończone możliwości dla klientów w każdej branży – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Spółki Group One z chwilą przystąpienia do programu otrzymały szary stempel QUALID Registered. W okresie przejściowym pracownicy będą przechodzić szkolenia obejmujące pięć modułów: Program QUALID, Brand Safety, Fraud, Programmatic oraz Viewability, a firmy potwierdzą zgodność stosowanych przez nie praktych ze standardami przyjętymi w regulaminie projektu. Po spełnieniu wyżej wymienionych warunków Value Media, SalesTube, Mediaplus i RL Media dołączą do grona firm z odznaką QUALITY GOLD.

– W 2020 roku estymowane wydatki na reklamę w internecie wyniosły 5,09 miliarda złotych netto. Digitalowa przestrzeń promocyjna kusi możliwościami, ale należy pamiętać, że dzisiejszy użytkownik jest bardzo świadomy i niełatwo dotrzeć do niego w efektywny sposób. Kluczem jest tu przemyślana strategia personalizacji komunikatu i nieustanna optymalizacja reklam. Edukacja branży, klientów i konsumentów w tym zakresie zawsze była wysoko na naszej liście priorytetów i przystąpienie do programu QUALID pomaga nam realizować te założenia – mówi Rafał Wachnik, chief strategy officer w Value Media.

Więcej szczegółów na temat programu QUALID jest dostępne na stronie: www.iab.org.pl/qualid/

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij