Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ambientowe instalacje reagujące na myśli w akcji badawczej “Kolorowa Polska” Dekoral Fashion

8 maja na Dworcu Centralnym w Warszawie pojawiła się instalacja ambientowa, której głównym elementem jest kubik świetlny, reagujący różnymi kolorami na myśli badanych osób. Jest to drugi etap kampanii promocyjnej „Kolorowa Polska”, realizowanej przez Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral Fashion.
O autorze
1 min czytania 2014-05-12

„Kolorowa Polska” to ogólnopolska akcja badawcza, która ma pomóc poznać preferencje kolorystyczne Polaków. Biuro Podróży Reklamy bada preferencje kolorystyczne w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Z początkiem maja rozpoczął się drugi etap akcji, który obejmuje działania ambientowe. Odbywa się on na początku w Warszawie (Dworzec Warszawa Centralna, 8-14 maja), a następnie we Wrocławiu (Magnolia Park, 3-9 czerwca).

Agencja przygotowała instalację ambientową, obejmującą kubik świetlny, który stanowi sześcian 3x3x3 m (45 m2 powierzchni świecenia), wykonany z pleksi, podświetlany od środka, świecący w różnych kolorach. Kubik reaguje na myśli osób, które będą podłączone pod encefalograf, odczytujący myśli i uczucia badanych osób na podstawie fal EEG mózgu. Kluczowym elementem ambientu jest wspomniane badanie. Osoby zainteresowane mogą usiąść na fotelu gdzie zostaną podłączone pod encefalograf, który rozpoznaje emocje na podstawie pomiaru aktywności mózgu. W badaniu można wyróżnić dwa skrajne stany: medytacji oraz ekscytacji. Pomiędzy nimi wyszczególniono 11 stanów pośrednich. Do każdego z nich przypisany jest kolor z palety fashion collection marki Dekoral Fashion, który wyświetla się na ekranie telewizora lub tabletu. Pomiar trwa 30 sekund i liczy wynik według opracowanego przez Biuro Podróży Reklamy algorytmu, który po badaniu określa uśredniony wynik, najlepiej oddający stan badanej osoby. W trakcie, kubik świeci różnymi kolorami, odpowiadającymi różnym stanom osób badanych. Jednocześnie, podczas badania aktualizowana jest infografika, która przedstawia portret emocjonalny badanych. Uzyskane dane zostaną włączone do wszystkich wyników zbieranych w akcji badawczej „Kolorowa Polska”.

Oprócz wspomnianej instalacji, Biuro Podróży Reklamy przygotowało grę na urządzenia mobilne, z której będzie można skorzystać na stanowisku ambientowym. Polega ona na zapamiętaniu w ciągu 20 sekund kolorów z palety fashion collection Dekoral Fashion, które wyświetlane są na ekranie telewizora lub tabletu. Następnie w ciągu kolejnych 60 sekund, użytkownik stara się uzyskać jak największą liczbę poprawnych połączeń kolorów i ich nazw. Najlepsi zawodnicy wygrają po jednym iPhone 5C – jeden będzie do zdobycia w Warszawie i jeden we Wrocławiu.

Drugi etap kampanii „Kolorowa Polska” potrwa do 9 czerwca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing manager a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.

Fotografie: Agnieszka Sosnowska, Biuro Podróży Reklamy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się