Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kuba Kossak dołącza do impresariatu bluebird artists

Z początkiem lata do impresariatu bluebird artists dołączył Kuba Kossak – reżyser i operator z dużym komercyjnym doświadczeniem w dziedzinie filmów beauty. Jego produkcje utrzymują się na wysokim, międzynarodowym poziomie a grono klientów stale rośnie.
O autorze
0 min czytania 2021-06-24

Pomimo muzycznego wykształcenia wraz z rozwojem artystycznym, przekonał się, że jego prawdziwym powołaniem jest obraz a nie dźwięk. W trakcie 15 letniej przygody z filmem pełnił rolę reżysera, operatora i montażysty. Wykształcenie muzyczne oraz wrodzone zamiłowanie do odnajdywania harmonii w sztuce sprawiły, że został szczególnie doceniony w branży beauty.

Kuba Kossak pracował dla takich marek jak H&M Beauty, W.Kruk, YES, L’Oreal, Vistula, MOHITO, Bohoboco. Dla Kuby praca z każdym aktorem i aktorką to nowe wyzwanie estetyczne, wymagające wymodelowania światłem i dobrania odpowiedniego ruchu kamery. Stąd każdy film jest wyjątkowy.

Poza branżą reklamową tworzy interdyscyplinarne projekty łączące obraz i dźwięk we współpracy z licznymi artystami polskiej i zagranicznej sceny muzycznej. W 2013 ukazał się debiut fabularny – greckojęzyczny film „O Heimonas”, w którym był autorem zdjęć.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj