Teads ogłasza zwycięzców Grand Prix Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Teads ogłasza zwycięzców Grand Prix Awards

29 czerwca br. Teads, globalna platforma mediowa, ogłosił zwycięzców pierwszego Grand Prix Teads Awards. Projekty oceniane były przez prestiżowy panel specjalistów od marketingu. Nagrody przyznane zostały dla najlepszych w kreatywności mobilnej z całego świata. W obradach wzięli udział sędziowie w składzie:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Meredith Herman, VP global marketing services, GsK
  • Kristen Colonna, VP marketing enablement, Pernod Ricard
  • Nicolas Comestaz, VP global media, COTY
  • Kimberley Gardiner, senior vice president marketing, VW of America
  • Kenneth Wilhelm, director portfolio, Nestlé Purina North America
  • Justin Baum, creative director at Lenovo

Nagrody zostały przyznane w 3 kategoriach: Best Optimized Display, Best Optimized Video i Best Optimized Campaign od L’Atelier. L’Atelier to autorskie warsztaty kreatywne Teads, w ramach których zespoły marek i agencji spotykają się z grafikami, programistami i kreatywnymi strategami z Teads Studio podczas ukierunkowanych sesji. Dzięki temu L’Atelier to wyjątkowe, energetyzujące spotkania, w którym kreacje digitalowe można porównywać z KPI kampanii, tworząc je w czasie rzeczywistym.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

Best Optimized Display

Gold: Pernod Ricard for Campo Viejo
Display Flow Effect

Silver: Ford for 2020 Ford Ranger
Display Flow Effect

Bronze: Samsung for Samsung ZFold
Display Flow Effect

– To fantastyczna kreacja, bardzo wpływowa i przykuwająca uwagę, naprawdę ożywiająca kampanię. Pomysł płynnie przekłada się na format mobilny. Wizualny strumień koloru dosłownie „rozświetla lato”, wyróżnił się jako doskonały przykład „show” dla marki, a nie „opowiedzenia” historii. Gratulacje dla Pernod za tak dobrą robotę w dostosowaniu kampanii do urządzeń mobilnych. Udało im się dokonać przełomu dzięki kreatywności, która zapewnia jasne i przekonujące przesłanie – powiedziała sędzia Meredith Herman, VP global marketing services, GSK.

Best Optimized Video

Gold: Nestlé for Purina Cares
Video with Branded Skin & 3D Effect

Silver: GSK for Sensodyne
Video with Branded Skin

Bronze: Cartier
6 Second Video with 3D Effect

– Purina wykonała fantastyczną robotę tworząc niesamowite wrażenie i przełom, humanizując treść, aby stworzyć prawdziwą jasność przekazu. Dzięki wrażeniu przypominającemu 3D i zabawnej historii, stworzyli bardzo prostą i zabawną kreację, która sprawia, że karmienie zwierzaka jest bardzo powiązane z dynamiczną reklamą wideo – powiedziała sędzia Kimberley Gardiner, senior vice president marketing, VW of America.

Best Optimized Campaign – Delivered through Teads L’Atelier

Gold: Heineken for Strongbow
Video Scroller, and Flow Effect

Silver: Nestlé for Nespresso Ice
3D Cube, Video with 3D Effect & Flow Effect

Bronze: GSK for Otrivin
Videos with 3D Effect and Vertical Video with 3D Effect

– Ta kampania miała bardzo silny branding na etapie świadomości i sprytne wykorzystanie perspektywy butelki z bliska i osoby przemoczonej po bokach. Użycie interesujących kątów wpłynęło na rzucający się w oczy początek, a następnie prosty i jasny komunikat, który „ożył” w całym zestawie kreatywnym. Co najważniejsze, Heineken zademonstrował tutaj prostą, przejrzystą i skuteczną realizację, która ma kluczowe znaczenie dla aktywacji mobilnych. Było to najlepsze połączenie wywołania u widza instynktownego poczucia (lata i orzeźwienia) oraz pokazania, czym jest produkt (z „jabłkiem w szklance”) w ciekawy wizualnie sposób. Całe atelier Strongbow jest naprawdę potężne, wszystkie jednostki bawią się nieodłącznym smakiem jabłka i orzeźwiającą naturą napoju, naprawdę genialne – powiedział sędzia Justin Baum, creative director, Lenovo.

– Kreatywność jest motorem numer 1 efektywności mediów, dlatego w Teads przywiązujemy tak dużą wagę do współpracy z naszymi klientami, aby ich treści miały jak największy wpływ na urządzenia mobilne. Praca z tak prestiżowymi jurorami była prawdziwą przyjemnością, aby móc spojrzeć na jakość pracy wykonanej w wielu kategoriach i na wielu rynkach. Gratulacje dla dzisiejszych zwycięzców Grand Prix, którzy zasłużenie zostali nagrodzeni za ich kreatywność jako „najlepsi z najlepszych”. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak razem z naszymi wspaniałymi klientami możemy w przyszłym roku jeszcze bardziej podnosić poprzeczkę – podsumował Grand Prix Awards Marc Zander, SVP global client partnerships, Teads .

Więcej informacji o nagrodach, w tym pełną listę i linki do wszystkich kreacji, można znaleźć tutaj .

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij