Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kubek pełen smaku – ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej firmy Profi

12 maja br. wystartowała odsłona teaserowej kampanii reklamowej nowego produktu marki Profi -„Kubek pełen smaku”. Głównym celem akcji reklamowej jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie firmy Profi „Kubek pełen smaku”.
O autorze
0 min czytania 2014-05-13

Ogólnopolska kampania nowego produktu potrwa do 30 maja br. Prowadzona jest głównie na nośnikach outdoorowych w miastach: Częstochowa, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Kampanii reklamowej towarzyszą ponadto: działania social media, działania reklamowe, serwis www.kochamzupy.pl, akcje promocyjne, akcje ambientowe na terenie całego kraju.