Ogólnopolska kampania nowego produktu potrwa do 30 maja br. Prowadzona jest głównie na nośnikach outdoorowych w miastach: Częstochowa, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Kampanii reklamowej towarzyszą ponadto: działania social media, działania reklamowe, serwis www.kochamzupy.pl, akcje promocyjne, akcje ambientowe na terenie całego kraju.
Kubek pełen smaku - ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej firmy Profi
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 13.05.2014
- 2 min czytania

12 maja br. wystartowała odsłona teaserowej kampanii reklamowej nowego produktu marki Profi -„Kubek pełen smaku”. Głównym celem akcji reklamowej jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie firmy Profi „Kubek pełen smaku”.