Ogólnopolska kampania nowego produktu potrwa do 30 maja br. Prowadzona jest głównie na nośnikach outdoorowych w miastach: Częstochowa, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Kampanii reklamowej towarzyszą ponadto: działania social media, działania reklamowe, serwis www.kochamzupy.pl, akcje promocyjne, akcje ambientowe na terenie całego kraju.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024