Corona odwraca butelki na półkach sklepowych

Corona odwraca butelki na półkach sklepowych

Producenci w pierwszej kolejności starają się pokazać klientom etykietę produktu z wyraźnie widoczną nazwą marki. Wiąże się to z brandingiem, czyli budowaniem świadomości marki. Corona postanowiła jednak odwrócić butelki na półkach sklepowych, by najpierw pokazać klientom skład produktu.

Corona postanowiła pokazać to, co najlepsze w swoich produktach, czyli skład. Producent zapewnia, że Corona zawiera naturalne składniki, czym chce zachęcić klientów do kupna piwa. W związku z tym agencja DraftLine prowadzi kampanię outdoorową, pokazującą odwróconą butelkę z hasłem „100% naturalnych składników”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Butelki na półkach sklepowych układane są w taki sposób, by tylna strona etykiety była widoczna w pierwszej kolejności. To właśnie z tyłu butelki znajduje się skład produktu, który zasługuje na prezentację. Również klienci, którzy dokonują zakupów przez internet, najpierw dostrzegą tylną stronę etykiety.

Marka chce zaistnieć w świadomości konsumentów jako wspierająca zrównoważony rozwój i związek z naturą. W marcu do sprzedaży weszły przyjazne dla środowiska, wykonane ze słomy jęczmiennej, pojemniki mieszczące sześć butelek piwa. Z inicjatywy marki powstawały także spoty telewizyjne dotyczące ochrony plaż. Z okazji Światowego Dnia Oceanów Corona zorganizowała w Kornwalii pierwszy ekologiczny bar na plaży, który nie zawierał szkodliwych dla środowiska materiałów. Tym samym marka nawiązała do hasła kampanii „Z naturalnego świata”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij