Corona odwraca butelki na półkach sklepowych

Corona odwraca butelki na półkach sklepowych
Producenci w pierwszej kolejności starają się pokazać klientom etykietę produktu z wyraźnie widoczną nazwą marki. Wiąże się to z brandingiem, czyli budowaniem świadomości marki. Corona postanowiła jednak odwrócić butelki na półkach sklepowych, by najpierw pokazać klientom skład produktu.
O autorze
1 min czytania 2021-07-02

Corona postanowiła pokazać to, co najlepsze w swoich produktach, czyli skład. Producent zapewnia, że Corona zawiera naturalne składniki, czym chce zachęcić klientów do kupna piwa. W związku z tym agencja DraftLine prowadzi kampanię outdoorową, pokazującą odwróconą butelkę z hasłem „100% naturalnych składników”.

Butelki na półkach sklepowych układane są w taki sposób, by tylna strona etykiety była widoczna w pierwszej kolejności. To właśnie z tyłu butelki znajduje się skład produktu, który zasługuje na prezentację. Również klienci, którzy dokonują zakupów przez internet, najpierw dostrzegą tylną stronę etykiety.

Marka chce zaistnieć w świadomości konsumentów jako wspierająca zrównoważony rozwój i związek z naturą. W marcu do sprzedaży weszły przyjazne dla środowiska, wykonane ze słomy jęczmiennej, pojemniki mieszczące sześć butelek piwa. Z inicjatywy marki powstawały także spoty telewizyjne dotyczące ochrony plaż. Z okazji Światowego Dnia Oceanów Corona zorganizowała w Kornwalii pierwszy ekologiczny bar na plaży, który nie zawierał szkodliwych dla środowiska materiałów. Tym samym marka nawiązała do hasła kampanii „Z naturalnego świata”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing