TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyczny i tworzy własną markę z naturalnymi produktami

Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyczny i tworzy własną markę z naturalnymi produktami
Polski piłkarz został nie tylko współwłaścicielem firmy kosmetycznej, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora swojej marki.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Lajuu to marka stworzona przez Weronikę Rosati oraz Anetę Stacherek, która tworzy naturalne i wegańskie kosmetyki. Do tej pory oferta produktów pielęgnacyjnych była skierowana wyłącznie do kobiet, ale wkrótce ma to się zmienić. Firma rozszerza swój asortyment o kosmetyki premium dla mężczyzn, w których aż 95% składników będzie pochodzenia naturalnego. Nowa spółka nazwana Lajuu Man będzie w połowie zarządzana przez Lajuu, a w połowie przez nowego udziałowca – Grzegorza Krychowiaka.

– Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora, w skali globalnej w 2020 r. osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.

Zawodnik rosyjskiego klubu Lokomotiw Moskwa będzie współwłaścicielem Lajuu Man, ale to nie jedyna jego nowa rola w biznesie kosmetycznym – będzie również ambasadorem swojej własnej marki The Men by Grzegorz Krychowiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypomnijmy, że to nie pierwsza tego typu inwestycja Krychowiaka – od 2018 r piłkarz prowadzi markę odzieżową, a także inwestuje w startupy.

Kosmetyki The Men by Grzegorz Krychowiak trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r. W pierwszej kolejności będzie można kupić krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się