Levann, marka założona przez Annę i Roberta Lewandowskich, rozpocznie dystrybucję swoich produktów poprzez nowe kanały sprzedaży, takie jak: Amazon, Kaufland, eBay oraz Allegro. Kompleksowym wprowadzeniem marki na wspomniane marketplace’y, zajmie się agencja Grow Now, będąca częścią Group One.
– Zakres naszych prac z Grow Now obejmuje znacznie więcej niż wyłącznie plan wsparcia marketingowego. Agencja zaproponowała pełen ownership projektu, czyli kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z wprowadzeniem marki Levann na odpowiednie marketplace’y: począwszy od logistyki, przez kwestie prawne, strategię sprzedażową, na przygotowaniu odpowiednich kreacji kończąc – mówi Norbert Sobotka, chief commercial director w Levann.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Współpraca z Grow Now to kolejny krok w zacieśnieniu biznesowych relacji Levann i Group One. Markę Levann w zakresie digital marketingu obsługuje agencja SalesTube.