Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gdzie szukać kasy?  W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji.

Zasady loterii zostały oparte na prostym mechanizmie, sprawdzonym w latach ubiegłych. Wystarczy zakupić dwa dowolne produkty z całej oferty produktowej Wafli Familijne, zarejestrować paragon na stronie akcji www.familijne.pl, by od razu dowiedzieć się, czy udało się zdobyć jedną z nagród pieniężnych, dostępnych w puli każdego dnia. Spośród wszystkich zarejestrowanych zgłoszeń, w wielkim finale akcji, zostanie rozlosowana nagroda główna w wysokości 50 tys. złotych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów upominki w postaci pakietów Wafli Familijnych oraz voucherów na zakup słodyczy, osiągalnych bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii oraz zasady akcji są dostępne na stronie familijne.pl.

– Każdego roku loteria stanowi ważny punkt w planach marketingowych naszej marki ze względu na bardzo dużą popularność, przekładającą się wymiernie na wyniki. Rokrocznie podczas akcji obserwujemy znaczące wzrosty rotacji – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager. Bieżąca edycja została idealnie wpisana w nową platformę komunikacji, bazującą na motywie „poszukiwania”. W loteryjnych poszukiwaniach nagród towarzyszą uczestnikom zabawy rysunkowe postaci, znane już z kampanii telewizyjnej – dinożaur, wróbelek, bluesowy misiek. Mus zobaczyć i wygrać – dodaje.

Akcja będzie mocno wspierana w mediach i punktach sprzedaży do końca sierpnia. Emisje dedykowanych spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD oraz w internecie. Działania dopełniają kampanie: radiowa i online (display, influencerzy, social media), a także komunikacja na opakowaniach produktów i w punktach sprzedaży.

Strategię nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja Opus B. Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij