Zaproszenie na panel ekspercki. Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zaproszenie na panel ekspercki. Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie

Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który zbiera i systematyzuje wiedzę na temat nadchodzących zmian. Z okazji premiery publikacji zapraszamy na panel ekspercki, który odbędzie się 22 lipca o godz. 11:00, na platformie LiveWebinar.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rynek komunikacji cyfrowej przechodzi obecnie jedną z kluczowych transformacji, której rezultatem będzie zmiana dotychczasowego sposobu przetwarzania danych na temat użytkowników internetu oraz możliwości emisyjnych reklam. Od 2023 roku lider rynku przeglądarek w Polsce – Chrome, zablokuje działania reklamowe realizowane z danymi bazującymi na 3rd party cookies.

W odpowiedzi na potrzeby rynku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe* oraz analizy na bazie danych IAB Polska/PwC AdEx.

Z okazji premiery raportu zapraszamy na panel ekspercki „Reklama online w dobie post-cookie”, który odbędzie się 22 lipca o godz. 11:00, na platformie LiveWebinar.

Zaproszeni eksperci znajdą odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące wpływu projektowanych zmian na cały ekosystem reklamowy oraz na jego poszczególne segmenty.

Panel ekspercki:

  1. Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
  2. Paweł Laskowski, Prezes Zarządu PBI 
  3. Bartek Malinowski, Regional President CEE, APAC & MEA, Adform
  4. Andrzej Purchla, Ekspert AdTech, Agora 
  5. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer, GroupM 
  6. Michał Stefański, Strategic Partnerships Lead, Google Polska

Udział w webinarze jest bezpłatny, na wydarzenie obowiązuje rejestracja: https://bit.ly/2VikKcH.

O badaniu

Na potrzeby raportu zrealizowano projekt badawczy składający się z 2 modułów:

– badania jakościowego: 11 wywiadów pogłębionych z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz dostawców technologii);
– badania ilościowego: 66 wywiadów z wyżej wspomnianymi grupami respondentów oraz reklamodawcami.

Wywiady zrealizowano w marcu 2021 roku.

Badanie ilościowe przeprowadzono za pomocą standaryzowanego kwestionariusza, dane zaś zebrano techniką wywiadów internetowych wspomaganych komputerowo (CAWI) za pośrednictwem platformy Webankieta. Respondentami byli pracownicy podmiotów, które funkcjonują w obrębie ekosystemu IAB Polska  – firmy członkowskie oraz te, które aktywnie uczestniczą w działaniach związku i śledzą kanały informacyjne.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij