TechNest powiększa zespół o 30 nowych osób

TechNest, globalny hub marketingowo-technologiczny powołany w maju przez Group One i Serviceplan, powiększa się o 30 nowych osób. Na czele zespołu w roli service delivery lead stanie Iwo Orzełek.
O autorze
1 min czytania 2021-07-19

Nowa spółka Group One jest odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla producenta samochodów premium na ponad 100 globalnych rynkach. 30-osobowy interdyscyplinarny zespół oferuje klientom miks kompetencji obejmujących nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, które spersonalizują komunikację z konsumentem.

TechNest będzie rozwijać się pod skrzydłami Iwo Orzełka, service delivery leada z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, który do Group One przechodzi z Accenture. Iwo zarządzał projektami w branży technologicznej, automotive i mediowej. W TechNest będzie odpowiadał za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz efektywną komunikację z Serviceplanem, klientami, jak i z pozostałymi centrami kompetencyjnymi na świecie.

– Kompetencje w obszarze analityki i narzędzi Adobe Experience Manager pozwalają nam rekomendować i wdrażać najlepsze gotowe rozwiązania oraz ulepszenia dla funkcjonujących już procesów. Dostarczając wsparcie dla ponad 130 rynków będziemy nie tylko optymalizować działanie witryn internetowych, ale przede wszystkim wdrażać skalowalne innowacje –  mówi Iwo Orzełek.

Obecnie w ramach TechNest działa zespół website support, a w najbliższym czasie dołączy do niego dział market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj