PGNiG Obrót Detaliczny ruszyło z kampanią informacyjną programu „Prosto po czyste powietrze”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PGNiG Obrót Detaliczny ruszyło z kampanią informacyjną programu „Prosto po czyste powietrze”

Z początkiem miesiąca ruszyła kampania informacyjna PGNiG Obrót Detaliczny promująca nowy Program „Prosto po czyste powietrze”. Jego celem jest wsparcie nowych i obecnych klientów w wymianie starych pieców (kopciuchów) na nowe, ekologiczne ogrzewanie gazowe i pomoc w ubieganiu się o dofinansowanie z Programu Czyste Powietrze. Pomimo obowiązku wymiany starych, nieefektywnych pieców na nowe ekologiczne urządzenia grzewcze wciąż znaczna liczba gospodarstw domowych w Polsce do tej pory nie dokonała takiej zmiany. Procesu nie przyspieszają nawet bijące na alarm ogólnopolskie kampanie społeczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja informacyjna prowadzona jest obecnie w województwach śląskim i podkarpackim. Wybór tych miejsc nie jest przypadkowy ponieważ to właśnie w tych województwach ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia 2021 roku.

W ramach Programu w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny można uzyskać poradę jak skorzystać z dofinansowania z Programu Czyste Powietrze oraz pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.

Jak wyglądał proces kreatywny? Patrząc na rynek, dotychczasowe kampanie odwoływały się do negatywnych przekazów związanych z utratą zdrowia na skutek palenia w starych piecach albo do aspiracyjnych wizji przedstawiających czyste środowisko i żyjących w nim szczęśliwych ludzi. Kampania PGNiG Obrót Detaliczny zmienia sposób komunikacji. Nowy format ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać jak łatwy – dzięki wsparciu PGNiG Obrót Detaliczny – jest proces wymiany pieca. Łatwiejszy niż dziesiątki zwykłych, codziennych decyzji i wyzwań, takich jak np. przekonanie dziecka do jedzenia warzyw, wymiana tapicerki, czy rezygnacja z porannej kawy.

Hasłami kampanii zostały:

Komunikacją objęte zostały radio, telewizja, prasa lokalna, internet, media społecznościowe, materiały promujące akcję w Biurach Obsługi Klienta PGNiG i Urzędach Gmin zlokalizowanych na terenie województw, w których prowadzony jest Program „Prosto po czyste powietrze”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij