PGNiG Obrót Detaliczny ruszyło z kampanią informacyjną programu „Prosto po czyste powietrze”

O autorze
1 min czytania 2021-07-21

Z początkiem miesiąca ruszyła kampania informacyjna PGNiG Obrót Detaliczny promująca nowy Program „Prosto po czyste powietrze”. Jego celem jest wsparcie nowych i obecnych klientów w wymianie starych pieców (kopciuchów) na nowe, ekologiczne ogrzewanie gazowe i pomoc w ubieganiu się o dofinansowanie z Programu Czyste Powietrze. Pomimo obowiązku wymiany starych, nieefektywnych pieców na nowe ekologiczne urządzenia grzewcze wciąż znaczna liczba gospodarstw domowych w Polsce do tej pory nie dokonała takiej zmiany. Procesu nie przyspieszają nawet bijące na alarm ogólnopolskie kampanie społeczne.

Akcja informacyjna prowadzona jest obecnie w województwach śląskim i podkarpackim. Wybór tych miejsc nie jest przypadkowy ponieważ to właśnie w tych województwach ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia 2021 roku.

W ramach Programu w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny można uzyskać poradę jak skorzystać z dofinansowania z Programu Czyste Powietrze oraz pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.

Jak wyglądał proces kreatywny? Patrząc na rynek, dotychczasowe kampanie odwoływały się do negatywnych przekazów związanych z utratą zdrowia na skutek palenia w starych piecach albo do aspiracyjnych wizji przedstawiających czyste środowisko i żyjących w nim szczęśliwych ludzi. Kampania PGNiG Obrót Detaliczny zmienia sposób komunikacji. Nowy format ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać jak łatwy – dzięki wsparciu PGNiG Obrót Detaliczny – jest proces wymiany pieca. Łatwiejszy niż dziesiątki zwykłych, codziennych decyzji i wyzwań, takich jak np. przekonanie dziecka do jedzenia warzyw, wymiana tapicerki, czy rezygnacja z porannej kawy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hasłami kampanii zostały:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Komunikacją objęte zostały radio, telewizja, prasa lokalna, internet, media społecznościowe, materiały promujące akcję w Biurach Obsługi Klienta PGNiG i Urzędach Gmin zlokalizowanych na terenie województw, w których prowadzony jest Program „Prosto po czyste powietrze”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się