Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Starcom wygrywa przetarg na obsługę firmy KRUK S.A.

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe została wybrana na drodze przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej KRUK S.A.
O autorze
1 min czytania 2021-07-23

Grupa KRUK jest liderem branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, pionierem strategii prougodowej i kluczowym graczem rynku – zarówno w obszarze windykacji na zlecenie, jak i obrotu wierzytelnościami.

– Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas ugruntowanie pozycji KRUK-a na polskim rynku i budowanie wizerunku w oparciu o naszą strategię marki. Chcemy wzmocnić odbiór marki KRUK zarówno wśród naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów – mówi Tomasz Ignaczak, dyrektor generalny KRUK S.A.

Starcom odpowiedzialny będzie za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla KRUK S.A. w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy już we wrześniu i będzie oparta o działania w telewizji.

– Wybór agencji Starcom na naszego partnera mediowego poprzedzony był dokładną analizą nie tylko samej oferty, ale także doświadczenia we współpracy z instytucjami finansowymi oraz znajomości rynku i konsumentów. Bardzo się cieszymy, licząc na efektywną i długoterminową współpracę – komentuje Tomasz Gaździk, kierownik Działu Badań i Rozwoju Produktów KRUK S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wygrana to sukces całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, w przypadku której ogromne znaczenie miało nasze doświadczenie we współpracy z kategorią finansową – komentuje wygrany przetarg Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie, który stoi na czele teamu odpowiadającego za działania dla KRUK S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing