Pisarka Joanna Bator została nową ambasadorką Acer

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pisarka Joanna Bator została nową ambasadorką Acer

Joanna Bator, polska pisarka, publicystka i felietonistka, została ambasadorką Acer. Współpraca dotyczy laptopów z linii ConceptD.

Pochodząca z Wałbrzycha Joanna Bator jest z wykształcenia kulturoznawczynią i filozofką. Doktorat z filozofii obroniła w Polskiej Akademii Nauk. Dla literatury porzuciła pracę naukową. Za reportaż Japoński wachlarz (2004) otrzymała nagrodę im. Beaty Pawlak. Międzynarodowe uznanie przyniosła jej pierwsza powieść Piaskowa góra (2009). „Wałbrzyska trylogia” - Piaskowa Góra (2009), Chmurdalia (2010) oraz Ciemno, prawie noc (2012) - jest tłumaczona na wiele języków. Powieść Ciemno, prawie noc zdobyła w 2013 nagrodę Nike. Autorka od kilku lat mieszka w Podkowie Leśnej, a mentalnie często przebywała na emigracji w Japonii, czego efektem było Purezento (2017). Jesienią 2020 r. ukazała się jej nowa powieść Gorzko, gorzko. Starą pasją autorki jest bieganie, a nowszą japoński taniec butoh.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse


Joanna Bator Ambasadorka" Acer

Joanna to kobieta, która się nie poddaje i nieustannie stawia przed sobą kolejne wyzwania. Podczas pisania dba o każdy detal powieści i nic nie pozostawia przypadkowi. Jest nieustępliwa, ambitna i ciekawa świata. Taka, jacy są użytkownicy laptopów z linii ConceptD.

– Joanna Bator, jak większość pisarzy, tworzy zarówno w domu jak i w podróży, a dzięki ConceptD może wyjść poza utarte schematy i korzystać z urządzenia na własnych warunkach. Praca pisarza to kolejny aspekt twórczości, który chcemy przybliżyć za pomocą nowego ambasadora – tłumaczy Jeremi Rybak, head of marketing w Acer Polska.

Jak wskazuje Joanna Bator, odpowiedni laptop jest niezwykle ważnym elementem jej pracy, jak i codziennego życia.

– Komputer dla mnie to najważniejszy obiekt, wręcz intymny. Są w nim moje teksty, koncepty, moje tajemnice. Musi być przyjemny dla moich oczu i dłoni, mieć duży, łatwy do ustawienia ekran, który idealnie odwzorowuje kolory. Ponadto musi być mobilny, ponieważ poruszam się z nim po domu i zabieram w podróże – tłumaczy Joanna Bator.

Motywem przewodnim kampanii Acer z udziałem pisarki jest dojrzewanie. Jest to nawiązanie do zmian, które zaszły na przestrzeni lat w karierze Joanny. Zaczynała od kartki papieru, potem była maszyna do pisania, komputer stacjonarny, aż w końcu przyszedł czas na ConceptD. Jest to także bezpośrednia analogia do czterech etapów życia kobiety, które wybrzmiewają w powieści Gorzko, gorzko, obrazującej cztery pokolenia kobiet.

Współpracę można śledzić na Facebooku Joanny Bator i Acer Polska na Instagramie pisarki, Acer Polska oraz dedykowanym kanale ConceptD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij