Reserved z nową kampanią i kolekcją RE.DESIGN, stworzoną we współpracy z generacją Z

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reserved z nową kampanią i kolekcją RE.DESIGN, stworzoną we współpracy z generacją Z

RE.DESIGN Gen Z to kolekcja nietypowa, będąca efektem wyjątkowej pod każdym względem współpracy Reserved z grupą wybranych przedstawicieli generacji Z. RE.DESIGN jest zbiorem ich fascynacji, upodobań, swoistym zwierciadłem, w którym mogą się przejrzeć, by dostrzec pełen charakter swojego pokolenia. A jakie ono jest? Bezkompromisowe, otwarte i śmiałe. Nie ma mowy o ograniczaniu się do jednego stylu czy estetyki, w RE.DESIGN na sezon wiosna-lato 2021 zderzają się najróżniejsze nurty: od rękodzieła, przez vintage, streetwear, aż po cottage core. Motyw przewodni? Autentyczność.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii jednostka kompetencyjna Tech&Lab 180heartbeats + JUNG v MATT stworzyła w pełni responsywny serwis www redesignbygenz.reserved.com, utrzymany w bardzo odważnej stylistyce retro/vintage, nawiązującej do mody i designu lat 90. Właśnie one były często inspiracją dla młodych twórców i przedstawicieli Gen Z, kiedy tworzyli swoje projekty. Po wejściu na stronę użytkownik mógł dowiedzieć się więcej o kampanii, poznać bliżej każdego z dwunastu przedstawicieli Gen Z zaangażowanych w projekt oraz obejrzeć zaprojektowane przez nich ubrania.

Chcąc jeszcze bardziej wzbogacić doświadczenie użytkownika, by mógł lepiej poczuć klimat retro oraz zidentyfikować się z twórcami kolekcji, postanowiono połączyć dwa obszary, które dynamicznie się rozwijają, czyli augmented reality i gaming. Na platformy socialowe, takie jak Facebook i Instagram, stworzono angażującą grę mobile, w której użytkownik wcielał się w wybranego twórcę Gen Z i zdobywał punkty, uciekając przed smutnymi emotikonami będącymi ikonami kampanii i nawiązującymi do jej charytatywnej odsłony.

Brak kontaktu z rówieśnikami, szkolnej rutyny i przymusowa izolacja pogłębiły i tak już powszechny problem depresji wśród młodzieży, co potwierdzali w swoich historiach również ambasadorzy projektu. Młodzi często bagatelizują pierwsze objawy choroby. Nie przyznają się też najbliższym, że zmagają się z poważnymi trudnościami. W odpowiedzi na sytuację marka Reserved, we współpracy z Fundacją Itaka, postanowiła przeznaczyć kwotę 300 tys. złotych na pomoc młodzieży w walce z psychicznymi skutkami pandemii. Razem uruchomiły Telefon Zaufania Młodych i chat, które dają unikalną możliwość anonimowej pomocy dla dzieci i nastolatków i nie wymagają zgody rodziców.

Połączenie dobrego pomysłu i odważnego designu, trafne odczytanie potrzeb młodych oraz dobranie angażujących narzędzi i platform z których korzystają spowodowały, że cała akcja została bardzo dobrze przez nich odebrana.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij