Lokalna kolekcja HUSLIÅ z okazji 60-lecia IKEA w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lokalna kolekcja HUSLIÅ z okazji 60-lecia IKEA w Polsce

IKEA w swojej najnowszej kolekcji HUSLIÅ nawiązuje do wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 60-lecie współpracy z Polską. Limitowana seria produktów, inspirowanych tradycyjnymi łowickimi wzorami to element kampanii, której celem było przybliżenie historii oraz istoty tej długoletniej przyjaźni.

Początki wspólnej historii szwedzkiej marki i Polaków sięgają 27 stycznia 1961 roku, kiedy założyciel IKEA Ingvar Kamprad złożył pierwsze zamówienie w polskiej fabryce na dostawę 500 krzeseł ÖGLA z drewna bukowego. Od tamtego wydarzenia minęło już 60 lat, a wyjątkowe relacje rozwinęły się na wiele różnych działań – sprzedaż, zarządzanie centrami handlowymi, produkcję, współpracę z dostawcami zewnętrznymi, a nawet wytwarzanie zielonej energii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolekcja HUSLIÅ to ukoronowanie owocnej współpracy i jednocześnie możliwość wprowadzenia do polskich domów odrobiny tradycyjnych wzorów, połączonych ze skandynawskim wzornictwem. Rodzinne, lokalne rzemiosło oraz ludowy deseń są podstawą tej serii. Została ona wyprodukowana w 100% w Polsce i będzie dostępna tylko na lokalnym rynku.

– Wzory łowickie znane są nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie. Nic więc dziwnego, że to właśnie one stały się inspiracją dla projektantów IKEA przy tworzeniu kolekcji HUSLIÅ dla naszych klientów. W mocnych kolorach czerwieni, żółci, błękitu i zieleni odnajdujemy powrót do korzeni, a w motywach florystycznych i barwnych kogutach możemy dostrzec szacunek dla polskiej wsi oraz kunsztu rękodzieła. Płynność kształtów oraz kolorów pozwala na elastyczną pracę z nimi – w przypadku owej kolekcji, projektanci postanowili zaprezentować wzory także na artykułach wyposażenia wnętrz. W produktach HUSLIÅ możemy znaleźć również bardzo mocne odniesienie do trendu lat 70-tych, który w przyszłym sezonie będzie silnie widoczny – komentuje Jarosław Pietrzak, Lider ds. Krajowych Kampanii Komercyjnych IKEA.

W skład kolekcji wchodzą: ulubiony przez klientów fotel STRANDMON wraz z podnóżkiem, mały fotel STRANDMON dla dzieci, kultowy dla IKEA stolik LACK, konik DALARNA, papierowe serwetki oraz świeca w szklanym naczyniu. Wybór produktów nie był przypadkowy – aż 63% wszystkich foteli STRANDMON oraz 67% stolików LACK produkowanych jest w kraju nad Wisłą.

Nowa seria produktów to część rocznej kampanii jubileuszowej, w ramach której przygotowanych zostało wiele treści dotyczących historii współpracy, spoty z pracownikami wszystkich spółek z korzeniami IKEA obecnych w Polsce, stacjonarna wystawa w warszawskiej galerii Wola Park oraz jej wirtualna odsłona z udziałem Martina Stankiewicza, którą obejrzeć można pod linkiem.

Wszystkie produkty limitowanej serii będą pojawiały w sklepach IKEA oraz na stronie IKEA.pl już w sierpniu 2021 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij