Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Doctor Brew dzięki hejterom przekazuje 30 000 zł na wsparcie KPH

Doctor Brew przekazał 30 000 zł na wsparcie organizacji Kampania Przeciw Homofobii. To rezultat akcji, którą marka zorganizowała w odpowiedzi na hejt pod zdjęciem z najnowszej kampanii przedstawiającym parę homoseksualną.
O autorze
0 min czytania 2021-08-03

W lipcu producent piw kraftowych Doctor Brew wystartował z relaunchem marki pod hasłem „Z Buntu Najlepsze”. Komunikacja obejmuje m.in. kreacje w social mediach, ukazujące na zdjęciach na nowo budowane relacje społeczne, bliskość. Jedno ze zdjęć przedstawiające parę homoseksualnych mężczyzn wzbudziło szczególne emocje wśród odbiorców. Pod wspomnianym postem pojawiły się liczne homofobiczne komentarze, na które marka zareagowała błyskawicznie.

Oprócz publicznego potępienia hejterskich postaw, Doctor Brew zobowiązał się do przekazania 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii za każdy negatywny komentarz pod oryginalnym postem. W ten sposób udało się uzbierać 30 000 zł i przekuć hejt w realne wsparcie szczytnego celu. W koordynacji akcji pomagała agencja Labcon, odpowiedzialna za realizację kampanii „Z Buntu Najlepsze”.