Doctor Brew dzięki hejterom przekazuje 30 000 zł na wsparcie KPH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Doctor Brew dzięki hejterom przekazuje 30 000 zł na wsparcie KPH

Doctor Brew przekazał 30 000 zł na wsparcie organizacji Kampania Przeciw Homofobii. To rezultat akcji, którą marka zorganizowała w odpowiedzi na hejt pod zdjęciem z najnowszej kampanii przedstawiającym parę homoseksualną.

W lipcu producent piw kraftowych Doctor Brew wystartował z relaunchem marki pod hasłem „Z Buntu Najlepsze”. Komunikacja obejmuje m.in. kreacje w social mediach, ukazujące na zdjęciach na nowo budowane relacje społeczne, bliskość. Jedno ze zdjęć przedstawiające parę homoseksualnych mężczyzn wzbudziło szczególne emocje wśród odbiorców. Pod wspomnianym postem pojawiły się liczne homofobiczne komentarze, na które marka zareagowała błyskawicznie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz publicznego potępienia hejterskich postaw, Doctor Brew zobowiązał się do przekazania 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii za każdy negatywny komentarz pod oryginalnym postem. W ten sposób udało się uzbierać 30 000 zł i przekuć hejt w realne wsparcie szczytnego celu. W koordynacji akcji pomagała agencja Labcon, odpowiedzialna za realizację kampanii „Z Buntu Najlepsze”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij