TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SalesTube wraz z Mediaplus International powołują multimarket usług performance i paid social dla BMW

Agencja martech & e-commerce SalesTube i Mediaplus International powołują wspólny hub kompetencyjny. Nowo utworzony zespół będzie prowadzić działania płatne w wyszukiwarce Google oraz kampanie reklamowe w social mediach dla marki BMW na kilkudziesięciu rynkach europejskich.
O autorze
1 min czytania 2021-08-04

Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group – partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.

– Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności. Wybór SalesTube spośród kilkudziesięciu agencji i partnerów z całego świata to dowód na zaufanie do naszych kompetencji. Ciężko na to pracowaliśmy – jesteśmy liderem regionu CEE pod względem zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional, a także jedną z kilku firm na świecie z pełną certyfikacją Google Marketing Platform – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.

– Bardzo się cieszymy na możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia naszego partnera SalesTube. Naszym celem jest dostarczenie BMW rozwiązań digitalowych na najwyższym poziomie na wszystkich rynkach, które będziemy obsługiwać, a także uproszczenie procesów poprzez wprowadzenie jednego, spójnego sposobu pracy – mówi Matthias Brüll, managing director Mediaplus International.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing