Nieagencja rusza z podcastem Biznes Non-Fiction

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nieagencja rusza z podcastem Biznes Non-Fiction

W lipcu br. premierę miał pierwszy odcinek z serii podcastów Biznes Non-Fiction, czyli najnowszy projekt Nieagencji.

Rozmowy prowadzone w cyklu nagrań poruszać będą nośne (i istotne) tematy biznesowe. Punktem wyjścia zostanie bliższe przyjrzenie się branżowym opowieściom i postawienie pytań o konkrety ukryte za wartościowymi ideami: czy CSR to tylko dobrze brzmiące, ale jednak puste słowa? Czy owocowe czwartki mogą być uznawane za wspieranie pracowników?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji, wraz z gośćmi pochyli się nad zrównoważonym rozwojem biznesu i sprawdzi, na ile wdrażane na rynku rozwiązania są skuteczne, a na ile są typowym green washingiem.

–  Chcemy podyskutować o tym, co dla nas w Nieagencji najważniejsze: o dbaniu o odpowiedzialny biznes i marketing. Wiemy, że nie wszyscy przykładają do tych tematów tyle uwagi ile powinni, częściowo komunikując działania, które jedynie pozornie mają coś wspólnego ze zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstw. Razem z gośćmi sprawdzimy, w jakim kierunku w tym zakresie zmierza krajowy rynek – wyjaśnia Marcin Żukowski.

Warto podkreślić, że Biznes Non-Fiction jest nowym formatem na rynku – agencje często skupiają się na tworzeniu podcastów wyłącznie dla swoich klientów. Nieagencja poszła o krok dalej i stworzyła własną audycję, która będzie czymś więcej niż tylko rozmową prowadzącego z gościem lub gościnią. Za koncepcję kreatywną odpowiada Juliusz Strachota, creative director w Nieagencji.

Teaserowy odcinek jest poświęcony temu, czy piłka nożna i biznes mają coś wspólnego i jak działają mity łączące sport z biznesem. Gościem audycji jest prawnik i były prezes Legii Warszawa Bogusław Leśnodorski. Oprócz niego rozmawialiśmy także z Jarosławem Królewskim, współwłaścicielem Synerise i Wisły Kraków, a także Mateuszem Widłakiem, prezesem AMP Futbol Polska – o perspektywie piłki osób z niepełnosprawnościami, jak i również z piosenkarką Agatą Karczewską, semi-profesjonalną piłkarką klubu Diamonds United. Odcinek jest już dostępny do odsłuchania na platformach Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts oraz (już wkrótce) na www.nieagencja.pl. Kolejne odcinki zamieszczane będą od początku września w cyklicznych, dwutygodniowych odstępach.

Lektorem podcastu jest Tomasz Knapik, a oprawę muzyczną przygotowała Natalia Zamilska, polska producentka muzyki elektronicznej.

– Podcasty przejmują rolę radia, dostarczają informacji i rozszerzają wiedzę, ale też pomagają w bezsenne noce. Chętnie przyjęłam zaproszenie do stworzenia oprawy muzycznej, bo nigdy tego nie robiłam, a podcastów słucham. Krótka, funkcjonalna forma to duże wyzwanie, odwrotnie proporcjonalne do długości tworzonego jingla. – wspomina artystka.

Dodatkowo w każdym odcinku serii znajdzie się również część przygotowana przez Klub Komediowy, a także utwory muzyczne polskich wykonawców. Podcast jest wspierany przez kampanię mediową w kanałach digital, a także działaniami niestandardowymi. Za pomysł, strategię i realizację w całości odpowiada Nieagencja.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij