Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Śmieciarka Miecia Biedronki edukuje dzieci o recyklingu

Od 4 sierpnia każdy, kto spędza urlop nad Bałtykiem, będzie mógł odwiedzić specjalną mobilną strefę edukacyjną. Dowiemy się m.in., jak wygląda proces recyklingu i dlaczego ważne jest poprawne segregowanie plastikowych butelek.
O autorze
2 min czytania 2021-08-06

Czym właściwie jest Miecia? Nie jest to zwykły pojazd: to żółta, uśmiechnięta śmieciarka, we wnętrzu której można znaleźć interaktywną wystawę, przedstawiającą proces recyklingu plastikowych odpadów. Najmłodsi ucieszą się z możliwości zabawy na zamontowanej na górze pojazdu zjeżdżalni, a poprzez różnego rodzaju gry zręcznościowe będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat segregacji odpadów.

Przy drzwiach wejściowych do śmieciarki zawieszona jest zgniatarka, dzięki której każdy chętny ma możliwość zgniecenia butelki, wyrzucenia jej do żółtego kosza i rozpoczęcia w ten sposób drogi butelki do pełnego recyklingu. W efekcie można nie tylko zobaczyć, jak wygląda ten proces, ale również dotknąć powstałe w taki sposób tworzywo.

Tegoroczna trasa Mieci obejmuje aż 20 miejscowości, w tym większość popularnych nadmorskich kurortów. Śmieciarka będzie czekać na odwiedzających na parkingach sklepów sieci Biedronka. Pierwszym przystankiem Mieci będzie Dziwnów (4 sierpnia). Wystawa najdłużej zatrzyma się w Helu w okolicy Fokarium w dniach od 16 do 22 sierpnia. Edukacyjna podróż Mieci zakończy się 6 września w Elblągu.

Trasa mobilnej wystawy ekologicznej:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Miasto Adres Data
Dziwnów ul. Słowackiego 8A środa, 4 sierpnia 2021
Rewal ul. Topolowa czwartek, 5 sierpnia 2021
Trzebiatów ul. Parkowa 4 piątek, 6 sierpnia 2021
Kołobrzeg ul. Toruńska 3 sobota, 7 sierpnia 2021
Łeba al. Świętego Jakuba 39 wtorek, 10 sierpnia 2021
Gniewino ul. Pomorska 56 środa, 11 sierpnia 2021
Puck ul. Topolowa 9 czwartek, 12 sierpnia 2021
Władysławowo ul. Starowiejska 25 piątek, 13 sierpnia 2021
Jastarnia ul. Mickiewicza 125 sobota, 14 sierpnia 2021
Hel Fokarium poniedziałek, 16 sierpnia 2021
Sierakowice ul. Ks. Bernarda Łosińskiego 1C środa, 25 sierpnia 2021
Borkowo ul. Kartuska 10 czwartek, 26 sierpnia 2021
Gdańsk Akcja Czysty Bałtyk piątek, 27 sierpnia 2021
Gdańsk Akcja Czysty Bałtyk sobota, 28 sierpnia 2021
Somonino ul. Spółdzielców 1  poniedziałek, 30 sierpnia 2021
Stara Kiszewa ul. Kościerska 44D wtorek, 31 sierpnia 2021
Skarszewy ul. Tczewska 7A środa, 1 września 2021
Tczew ul. Kwiatowa 1 czwartek, 2 września 2021
Nowy Dwór Gdański ul. Warszawska 2F piątek, 3 września 2021
Tolkmicko ul. Morska 17 sobota, 4 września 2021
Elbląg ul. Rawska 30 poniedziałek, 6 września 2021

 

– Poszanowanie środowiska jest jednym z kluczowych priorytetów sieci Biedronka. W związku z wakacjami zachęcamy turystów do zwrócenia uwagi na kwestie recyklingu plastiku oraz czystości mórz i plaż, na których wypoczywamy. Odpad plastikowy wyrzucony w niewłaściwym miejscu nie tylko zaśmieca wybrzeża, ale też szkodzi zwierzętom morskim. Chcemy wspierać kształtowanie pozytywnych nawyków dotyczących segregacji odpadów i recyklingu zwłaszcza wśród najmłodszych. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz wyruszyć w edukacyjną trasę z Miecią – mówi Agnieszka Koc, Dyrektor Ochrony Środowiska w sieci Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie jedyne działanie Biedronki w ramach troski o plaże i morze. Sieć jest również partnerem inicjatywy Czysty Bałtyk. Celem tego projektu jest ochrona polskiego wybrzeża oraz edukacja ekologiczna przez akcję jego sprzątania. W sobotę 27 sierpnia na nadmorskie plaże wyruszą wolontariusze, by wziąć udział w wielkim porządkowaniu, realnie poprawiając czystość wybrzeża. Akcja „Czysty Bałtyk” ma za zadanie przenieść idee i wartości propagowane od dziesięciu lat pod Tatrami na północ kraju. Biedronka 3 razy wystąpiła jako partner główny analogicznego wydarzenia w polskich górach, natomiast sprzątanie nadbałtyckich plaż odbędzie się po raz pierwszy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Miecia jest elementem kampanii „Działaj z imPETem!”, prowadzonej przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A. (www.dzialajzimpetem.pl).