Nowa kampania Leo Burnett Warszawa reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Leo Burnett Warszawa reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód

Rozpoczyna się przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa nowa kampania z cyklu Orange Challenge, reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód w atrakcyjnej cenie. Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z usługi, zaoszczędzą 240 PLN w pierwszym roku. Kampania będzie realizowana w telewizji, radio i internecie oraz w mediach społecznościowych.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Orange Światłowód jest idealnym rozwiązaniem dla osób potrzebujących internetu odpowiadającego na ich potrzeby, czyli takiego który za nimi nadąży. Bohaterami spotu są żyjący w szybkim tempie członkowie rodziny. Dzięki ofercie Orange mogą w tym samym czasie pracować zdalnie, uczyć się i korzystać z rozrywki. W reklamach zobaczymy ponownie członków instagramowej Ekipy Orange.

Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała trzydziestosekundowy spot, który można zobaczyć w telewizji, w kanałach należących m.in. do TVN, TVP i Polsat. Kreacje będą emitowane także wybranych serwisach internetowych i mediach społecznościowych. Produkcję filmu powierzono domowi produkcyjnemu Papaya. Za postprodukcję odpowiada studio Film Garden. Udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Reżyserem spotu był Łukasz Zabłocki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij