Mets zwyciężył w przetargu mediowym Remington

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mets zwyciężył w przetargu mediowym Remington

Mets, agencja mediowa GroupM, zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Remington. Pierwsze efekty współpracy widoczne będą w mediach jesienią tego roku. Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.

Mets rozpoczyna współpracę z Remington, producentem sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Współpraca jest wynikiem wygranego przez Mets przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowych firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wygrana Mets była zasługą zaproponowanej przez agencję strategii działań, atrakcyjnej oferty kosztów oraz przedstawionego klientowi zespołu. Pierwsze efekty wspólnych działań pojawią się w mediach jesienią br.

Mets będzie realizował zarówno kampanie w tradycyjnych kanałach, jak i działania niestandardowe dla marketera.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij