TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola i Lime zachęcają do recyklingu butelek, oferując bezpłatne ekologiczne przejażdżki

Coca-Cola i Lime zachęcają do recyklingu butelek, oferując bezpłatne ekologiczne przejażdżki
Partnerstwo Coca-Coli i Lime powstało w odpowiedzi na zwiększone zainteresowanie mikromobilnością wśród pokolenia Z. Klienci, którzy zakupią produkt Coca-Coli w butelce pochodzącej z recyklingu i złożą specjalne zobowiązanie, będą mogli skorzystać z darmowej przejażdżki pojazdem elektrycznym.
O autorze
1 min czytania 2021-08-26

Coca-Cola podjęła współpracę z Lime – firmą transportową znaną przede wszystkim z udostępniania elektrycznych rowerów, skuterów czy hulajnóg. Współpraca ma na celu zachęcenie odbiorców do podróżowania ekologicznymi, małymi, lekkimi pojazdami – poruszającymi się z prędkością poniżej 25 kilometrów na godzinę. Jednocześnie Coca-Cola promuje swoje nowe butelki Sip Sized, zwracając uwagę na kwestię recyklingu.

Konsumenci mogą teraz otrzymać kod promocyjny na darmową 10-minutową przejażdżkę rowerem lub hulajnogą elektryczną Lime. W tym celu, po zakupie produktu w opakowaniu wykonanym w 100% z przetworzonego tworzywa sztucznego (rPET), należy złożyć zobowiązanie do oddania butelek do recyklingu. W zobowiązaniu należy podać swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres e-mail, na który konsument otrzyma kod promocyjny.

Współpracując z Lime, Coca-Cola kieruje swoją ofertę głównie do pokolenia Z, ponieważ jest to grupa, która wykazuje największe zainteresowanie mikromobilnością.

Według danych z badania przeprowadzonego przez ING, aż 44% respondentów reprezentujących pokolenie Z planuje zwiększyć częstotliwość korzystania z transportu alternatywnego – w porównaniu z użytkowaniem przed pandemią. Respondenci wykazywali również wzmożoną chęć korzystania z rowerów elektrycznych (21%) i skuterów elektrycznych (16%).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biorąc pod uwagę powyższe dane, Coca-Cola postanowiła podjąć współpracę z Lime, aby uczynić bezemisyjne środki transportu bardziej dostępnymi dla osób, które starają się zmniejszyć swój negatywny wpływ na środowisko.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Ponieważ zrównoważony rozwój zajmuje kluczowe miejsce wśród podstawowych wartości Lime, cieszymy się, że możemy współpracować z Coca-Colą, aby zachęcić konsumentów do kupna nowej butelki wykonanej w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu – powiedziała Sara Lannin, dyrektor ds. globalnego rozwoju biznesu i partnerstwa w Lime.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się