OSHEE Wiedźmin: nowe „eliksiry” wchodzą na rynek

OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED. Dzięki współpracy na rynku pojawią się napoje funkcjonalne sygnowane marką Wiedźmin. Każdy z nich będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum fantasy, które zyskało sobie miliony fanów na całym świecie.
O autorze
2 min czytania 2021-09-02

Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O współpracy

Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, OSHEE współpracowało z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi. Marka zapracowała na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a jej produkty stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Teraz OSHEE nawiązuje współpracę z CD PROJEKT RED, twórcami gier wideo o Geralcie z Rivii, które przyczyniły się do nadana światowego rozgłosu uniwersum Wiedźmina.

– OSHEE jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Wiedźmin. Po kilkunastu latach na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej. Zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tak powstała limitowana, unikatowa seria napojów izotonicznych i energetycznych, ściśle związanych ze światem Geralta z Rivii. „Jaskółka”, „Zamieć” i „Kot” to napoje inspirowane eliksirami, które w świecie Wiedźmina przyspieszały regenerację, poprawiały refleks i pozwalały widzieć w ciemnościach. Napój witaminowy o smaku bzu i agrestu to z kolei domena potężnej Yennefer. Jego twórców zainspirował zarówno fiołkowy kolor oczu czarodziejki, jak i jej ulubione perfumy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na etykietach nie zabraknie też innych bohaterów z gier o Wiedźminie stworzonych przez CD PROJEKT RED. Postać Geralta z Rivii znajdziemy na eliksirze izotonicznym oraz batonie dodającym energii. Z kolei na energy water pojawią się Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu. Wymienione produkty będą miały esencjonalne, „gęste” smaki, kojarzone z krwistym granatem oraz soczyście czerwoną pomarańczą.

Loteria z nagrodami

Od 1 września do 31 grudnia 2021 wprowadzeniu na rynek limitowanej linii produktów OSHEE będzie towarzyszyć loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.     

Wśród nagród znajduje się 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł, do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE. Szczegóły na stronie oshee-wiedzmin.pl.

Kampania reklamowa

W październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.

Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.