Back to School – kampania Value Media dla iSpot

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Back to School –  kampania Value Media dla iSpot

Wystartowała wrześniowa kampania autoryzowanych salonów i serwisu Apple – iSpot. W związku z powrotem do szkół i na uczelnie, marka kieruje swoją komunikację głównie do uczniów i studentów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją martech & e-commerce SalesTube.

 

Spółki należące do Group One prowadzą dla iSpot działania promocyjne w digitalu. Obejmują one emisję reklam na Facebooku, w Programmatic, Google/Search oraz display.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacje użyte w kampanii nawiązują do lekcji i wykładów. Marka przekonuje, że to właśnie Apple jest „najlepszy w klasie” i dzięki swojej wydajności ułatwi naukę użytkownikom. We wrześniowej zakładce back to school znajdziemy m.in. promocje na kilka modeli komputerów Mac, iPady oraz liczne akcesoria.

Value Media współpracuje z iSpot od 2018 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij