Anna Brajbisz wraca do Zenith po trzyletniej przerwie i obejmie stanowisko Communications & Businnes Director.
– Ania ponownie stanie na czele jednego z naszych multikompetencyjnych zespołów klienckich. Jestem przekonana, że tak jak dotychczas, ale bogatsza o nową wiedzę i doświadczenia, doskonale sprawdzi się w tej roli, bo dała się już poznać jako zaangażowana i ambitna liderka, skoncentrowana na realizacji celów biznesowych Klientów i budowaniu z nimi partnerskich relacji – mówi Anna Bartoszewska, dyrektorka generalna Zenith.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Anna Brajbisz z branżą marketingową związana jest od ponad 14 lat. Najbogatsze doświadczenie posiada w sektorach: kosmetycznym, FMCG i finansowym, a zdobyła je pracując dla takich firm jak między innymi: L’Oréal, Unilever, Carlsberg, Zott, Kraft, adidas, Millennium, Mastercard. Bezpośrednio przed dołączeniem do Zenith pracowała w domu mediowym Carat (dentsu) na stanowisku Client Partnera. Jako strategiczny partner biznesowy klientów odpowiadała za koordynację pracy jednego ze zintegrowanych zespołów klienckich. W przeszłości była już związana z Zenith Polska (2018), a także z agencjami PHD Media Direction (Omnicom) oraz UM (IPG Mediabrands).