Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Brajbisz wraca do agencji mediowej Zenith

Anna Brajbisz, pracująca dotychczas na stanowisku Client Partnerki w domu mediowym Carat (dentsu), ponownie dołącza do agencji mediowej Zenith, należącej do Publicis Groupe.
O autorze
1 min czytania 2021-09-06

Anna Brajbisz wraca do Zenith po trzyletniej przerwie i obejmie stanowisko Communications & Businnes Director.

– Ania ponownie stanie na czele jednego z naszych multikompetencyjnych zespołów klienckich. Jestem przekonana, że tak jak dotychczas, ale bogatsza o nową wiedzę i doświadczenia, doskonale sprawdzi się w tej roli, bo dała się już poznać jako zaangażowana i ambitna liderka, skoncentrowana na realizacji celów biznesowych Klientów i budowaniu z nimi partnerskich relacji – mówi Anna Bartoszewska, dyrektorka generalna Zenith.

Anna Brajbisz z branżą marketingową związana jest od ponad 14 lat. Najbogatsze doświadczenie posiada w sektorach: kosmetycznym, FMCG i finansowym, a zdobyła je pracując dla takich firm jak między innymi: L’Oréal, Unilever, Carlsberg, Zott, Kraft, adidas, Millennium, Mastercard. Bezpośrednio przed dołączeniem do Zenith pracowała w domu mediowym Carat (dentsu) na stanowisku Client Partnera. Jako strategiczny partner biznesowy klientów odpowiadała za koordynację pracy jednego ze zintegrowanych zespołów klienckich. W przeszłości była już związana z Zenith Polska (2018), a także z agencjami PHD Media Direction (Omnicom) oraz UM (IPG Mediabrands).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj