TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kurier DHL wciągnięty w uliczny pościg śladami Jamesa Bonda

Kurier DHL wciągnięty w uliczny pościg śladami Jamesa Bonda
W reklamie DHL, która jest partnerem logistycznym nowego filmu o Jamesie Bondzie „No Time to Die”, kurier pokonuje liczne przeszkody na zatłoczonych ulicach Szanghaju, próbując doścignąć agenta 007. Firma z przymrużeniem oka pokazuje terminowość i precyzję w dostarczaniu przesyłek.
O autorze
1 min czytania 2021-09-07

Po dwukrotnym opóźnieniu premiery i kilkunastu miesiącach wyczekiwania na kolejną część przygód Jamesa Bonda w filmie „No Time to Die” fani wreszcie otrzymali potwierdzenie – premiera kinowego hitu z agentem 007 będzie miała miejsce 30 września.

Wraz z pojawieniem się oficjalnej zapowiedzi filmu, ruszyła kampania reklamowa sponsora produkcji – firmy DHL. Reklama przedstawia krótką, ale intensywną podróż kuriera sieci DHL, który ma za zadanie dostarczyć paczkę w ręce samego Jamesa Bonda. Pracownik firmy dostawczej musi jednak stanąć przed wyzwaniem, by dostarczyć paczkę agentowi, który uczestniczy w niebezpiecznym i widowiskowym pościgu ulicami Szanghaju. Ostatecznie kurier, zachowując zimną krew, z pełnym profesjonalizmem dostarcza paczkę wprost do rąk adresata.

Spot, przygotowany przez agencję 180 Amsterdam, nawiązuje ściśle do klimatu serii filmów o Jamesie Bondzie. W reklamie widać kultowego Aston Martin DB5, który pojawił się w filmach „Jutro nie umiera nigdy”, „Skyfall” i „Spectre”. W tle ulicznego pościgu z udziałem kaskaderów można usłyszeć utwór pochodzący ze ścieżki dźwiękowej filmu „Szpieg, który mnie kochał”.

– Kampania jest kwintesencją Bonda, pełna energii i humoru z przymrużeniem oka, a jednocześnie mocno osadzona w świecie DHL. Przesłanie jest takie, że DHL jest partnerem logistycznym, na którym można polegać, nawet jeśli misja jest nietypowa lub złożona – powiedziała Monika Schaller, wiceprezes DHL ds. komunikacji korporacyjnej, zrównoważonego rozwoju i marki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz na kanałach cyfrowych.

PS
Operatorem filmowym, pracującym nad spotem, był Linus Sandgren, który brał udział w przygotowaniu reklamy ekspresów do kawy De’Longhi z Bradem Pittem w roli głównej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2
Zatrudnienie kaskaderki i reklama w klimacie filmu akcji to sposoby na promocję Dubaju prowadzoną przez Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu oraz Emirates Airline.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3
Rosyjska telefonia komórkowa również zdecydowała się na reklamę czerpiącą inspiracje z kina akcji. W spocie widzimy Bruce’a Willisa jako agenta rosyjskiego, co w rzeczywistości jest zasługą technologii deepfake.