Kurier DHL wciągnięty w uliczny pościg śladami Jamesa Bonda

Kurier DHL wciągnięty w uliczny pościg śladami Jamesa Bonda
W reklamie DHL, która jest partnerem logistycznym nowego filmu o Jamesie Bondzie „No Time to Die”, kurier pokonuje liczne przeszkody na zatłoczonych ulicach Szanghaju, próbując doścignąć agenta 007. Firma z przymrużeniem oka pokazuje terminowość i precyzję w dostarczaniu przesyłek.
O autorze
1 min czytania 2021-09-07

Po dwukrotnym opóźnieniu premiery i kilkunastu miesiącach wyczekiwania na kolejną część przygód Jamesa Bonda w filmie „No Time to Die” fani wreszcie otrzymali potwierdzenie – premiera kinowego hitu z agentem 007 będzie miała miejsce 30 września.

Wraz z pojawieniem się oficjalnej zapowiedzi filmu, ruszyła kampania reklamowa sponsora produkcji – firmy DHL. Reklama przedstawia krótką, ale intensywną podróż kuriera sieci DHL, który ma za zadanie dostarczyć paczkę w ręce samego Jamesa Bonda. Pracownik firmy dostawczej musi jednak stanąć przed wyzwaniem, by dostarczyć paczkę agentowi, który uczestniczy w niebezpiecznym i widowiskowym pościgu ulicami Szanghaju. Ostatecznie kurier, zachowując zimną krew, z pełnym profesjonalizmem dostarcza paczkę wprost do rąk adresata.

Spot, przygotowany przez agencję 180 Amsterdam, nawiązuje ściśle do klimatu serii filmów o Jamesie Bondzie. W reklamie widać kultowego Aston Martin DB5, który pojawił się w filmach „Jutro nie umiera nigdy”, „Skyfall” i „Spectre”. W tle ulicznego pościgu z udziałem kaskaderów można usłyszeć utwór pochodzący ze ścieżki dźwiękowej filmu „Szpieg, który mnie kochał”.

– Kampania jest kwintesencją Bonda, pełna energii i humoru z przymrużeniem oka, a jednocześnie mocno osadzona w świecie DHL. Przesłanie jest takie, że DHL jest partnerem logistycznym, na którym można polegać, nawet jeśli misja jest nietypowa lub złożona – powiedziała Monika Schaller, wiceprezes DHL ds. komunikacji korporacyjnej, zrównoważonego rozwoju i marki. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz na kanałach cyfrowych.

PS
Operatorem filmowym, pracującym nad spotem, był Linus Sandgren, który brał udział w przygotowaniu reklamy ekspresów do kawy De’Longhi z Bradem Pittem w roli głównej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2
Zatrudnienie kaskaderki i reklama w klimacie filmu akcji to sposoby na promocję Dubaju prowadzoną przez Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu oraz Emirates Airline.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3
Rosyjska telefonia komórkowa również zdecydowała się na reklamę czerpiącą inspiracje z kina akcji. W spocie widzimy Bruce’a Willisa jako agenta rosyjskiego, co w rzeczywistości jest zasługą technologii deepfake.