Banner antysmogowy PGNiG poprawi jakość powietrza w Katowicach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Banner antysmogowy PGNiG poprawi jakość powietrza w Katowicach

W centrum Katowic pojawił się wyjątkowy banner o powierzchni 130 m2, wykonany ze specjalistycznego materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna proekologiczna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.

Reklama wyprodukowana jest w technologii „The Breath”, która absorbuje cząsteczki takich zanieczyszczeń, jak tlenki azotu, tlenki siarki, a także wysoce toksyczny i rakotwórczy benzen. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hasło na bannerze informuje, że łatwiej jest zmienić piec niż posadzić 1000 drzew. Szacuje się, że właśnie taka liczba drzew jest niezbędna, aby zneutralizować ilość dwutlenku węgla, wytwarzaną w ciągu roku przez 1 piec węglowy wykorzystywany do ogrzewania domu. 

Ekologiczna reklama jest elementem trwającej kampanii „Prosto po czyste powietrze”, w ramach której PGNiG wspiera osoby zainteresowane wymianą źródła ciepła na gazowe, w uzyskaniu środków z rządowego programu „Czyste Powietrze”. 

Za projekt i realizację banneru odpowiada Nav Agency sp. z o.o.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij