Banner antysmogowy PGNiG poprawi jakość powietrza w Katowicach

W centrum Katowic pojawił się wyjątkowy banner o powierzchni 130 m2, wykonany ze specjalistycznego materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna proekologiczna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.
O autorze
0 min czytania 2021-09-09

Reklama wyprodukowana jest w technologii „The Breath”, która absorbuje cząsteczki takich zanieczyszczeń, jak tlenki azotu, tlenki siarki, a także wysoce toksyczny i rakotwórczy benzen. 

Hasło na bannerze informuje, że łatwiej jest zmienić piec niż posadzić 1000 drzew. Szacuje się, że właśnie taka liczba drzew jest niezbędna, aby zneutralizować ilość dwutlenku węgla, wytwarzaną w ciągu roku przez 1 piec węglowy wykorzystywany do ogrzewania domu. 

Ekologiczna reklama jest elementem trwającej kampanii „Prosto po czyste powietrze”, w ramach której PGNiG wspiera osoby zainteresowane wymianą źródła ciepła na gazowe, w uzyskaniu środków z rządowego programu „Czyste Powietrze”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za projekt i realizację banneru odpowiada Nav Agency sp. z o.o.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się