Daniel Adamus dołącza do Spark Foundry

Daniel Adamus obejmie funkcję Digital Strategy & Innovations Senior Managera w agencji mediowej Spark Foundry, należącej do Publicis Groupe.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

Jako Digital Strategy & Innovations Senior Menager w Spark Foundry, Daniel będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji digitalowych w agencji i współpracę z kluczowymi Klientami, oferując wsparcie zarówno Klientom, jak i zespołom w obrębie strategii digital. Dodatkowo Daniel będzie dbał o rozwój innowacyjnych projektów digitalowych w agencji oraz współtworzył nowe oferty czy produkty w Grupie Publicis, m.in. współpracując z zespołem NextTechNow.

– Kompetencje naszego zespołu w zakresie komunikacji digitalowej są naszym absolutnym priorytetem od lat, dlatego inwestujemy zarówno w najlepsze talenty na rynku – do których zalicza się Daniel – jak i ciągłe szkolenia i rozwój ludzi. Badania satysfakcji Klientów Sparka, potwierdzają, że możemy się pochwalić jakością pracy ocenianą przez Klientów wyżej niż standard rynkowy, zarówno w planowaniu zintegrowanej komunikacji w digitalu, innowacyjności rozwiązań, jak i programmaticu czy performance marketingu. Rolą Daniela będzie pomaganie zespołowi Sparka utrzymać ten wysoki poziom, przez ciągle inspirowanie innych do rozwoju i innowacyjności – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.

Daniel wraca w szeregi Publicis Groupe po blisko sześcioletniej przerwie, zdobywając szerokie doświadczenie w digitalu. Pierwsze kroki w branży komunikacji marketingowej Daniel stawiał w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe. Przez ostatnie trzy lata był związany z domem mediowym Mediacom i odpowiadał m.in. za biznesowe planowanie kampanii 360, koordynowanie projektów modelowania atrybucji oraz wdrażanie modeli ekonometrycznych, po strategiczne projektowanie i zarządzanie ekosystemem mediowym m.in. dla klientów takich jak Play. Jako członek grupy roboczej IAB Polska, realizował swoją pasję do rozwiązań mobilnych. Swoją karierę rozwijał w pracy dla klientów z różnych branż tj. retail, usługi, motoryzacja, technologie czy finanse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj