Daniel Adamus dołącza do Spark Foundry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daniel Adamus dołącza do Spark Foundry

Daniel Adamus obejmie funkcję Digital Strategy & Innovations Senior Managera w agencji mediowej Spark Foundry, należącej do Publicis Groupe.

Jako Digital Strategy & Innovations Senior Menager w Spark Foundry, Daniel będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji digitalowych w agencji i współpracę z kluczowymi Klientami, oferując wsparcie zarówno Klientom, jak i zespołom w obrębie strategii digital. Dodatkowo Daniel będzie dbał o rozwój innowacyjnych projektów digitalowych w agencji oraz współtworzył nowe oferty czy produkty w Grupie Publicis, m.in. współpracując z zespołem NextTechNow.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kompetencje naszego zespołu w zakresie komunikacji digitalowej są naszym absolutnym priorytetem od lat, dlatego inwestujemy zarówno w najlepsze talenty na rynku – do których zalicza się Daniel – jak i ciągłe szkolenia i rozwój ludzi. Badania satysfakcji Klientów Sparka, potwierdzają, że możemy się pochwalić jakością pracy ocenianą przez Klientów wyżej niż standard rynkowy, zarówno w planowaniu zintegrowanej komunikacji w digitalu, innowacyjności rozwiązań, jak i programmaticu czy performance marketingu. Rolą Daniela będzie pomaganie zespołowi Sparka utrzymać ten wysoki poziom, przez ciągle inspirowanie innych do rozwoju i innowacyjności – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.

Daniel wraca w szeregi Publicis Groupe po blisko sześcioletniej przerwie, zdobywając szerokie doświadczenie w digitalu. Pierwsze kroki w branży komunikacji marketingowej Daniel stawiał w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe. Przez ostatnie trzy lata był związany z domem mediowym Mediacom i odpowiadał m.in. za biznesowe planowanie kampanii 360, koordynowanie projektów modelowania atrybucji oraz wdrażanie modeli ekonometrycznych, po strategiczne projektowanie i zarządzanie ekosystemem mediowym m.in. dla klientów takich jak Play. Jako członek grupy roboczej IAB Polska, realizował swoją pasję do rozwiązań mobilnych. Swoją karierę rozwijał w pracy dla klientów z różnych branż tj. retail, usługi, motoryzacja, technologie czy finanse.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij