Ruszyła kampania promocyjna nowego batona Snickers Creamy Peanut Butter

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania promocyjna nowego batona Snickers Creamy Peanut Butter

Kiedy jesteś głodny, robi się nieprzyjemnie? O niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, opowiada najnowszy spot promocyjny batona Snickers® Creamy Peanut Butter. Bo jak już dobrze wiemy – głodni nie jesteśmy sobą.

Grono znajomych spotyka się na domowej imprezie, podczas której do jednego z gości dzwoni telefon. Nie chcąc rozmawiać przy innych, wychodzi do innego pokoju. Nie wie jednak, że jego telefon pozostaje połączony z głośnikiem. Niestety w trakcie rozmowy skarży się, że „ta impreza to dno”, a zgromadzeni goście to „banda przegrywów”. Gdy wraca do pokoju, słyszy jeszcze końcówkę swojej wypowiedzi płynącą z głośnika... Jak udaje się znajomym rozładować niezręczną sytuację? Oczywiście sięgając po baton Snickers – tym razem w wersji Creamy z masłem orzechowym!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przyjemny, przyjemniejszy, creamy – taki jest Snickers Creamy Peanut Butter. To delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masłem orzechowym, pełen karmelu i posiekanych prażonych orzeszków. Nie sposób mu się oprzeć. W opakowaniu Snickers Creamy Peanut Butter znajdują się dwie porcje, więc można łatwo się nim podzielić lub zostawić na później.  Jeden kawałek ma jedynie 95 kcal, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na chwilę przyjemności bez wyrzutów sumienia.

Szeroko zakrojona kampania promocyjna nowego Snickersa będzie trwać do końca roku. Reklamy Snickers Creamy Peanut Butter będą dostępne w wielu kanałach mediowych m.in. w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych.

Za produkcję odpowiedzialna jest Agencja Brandcomm, za zakup mediów Mediacom a za komunikację PR odpowiada agencja Garden of Words.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij