TikTok w nowej kampanii chce udowodnić, że jest efektywną platformą mediową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TikTok w nowej kampanii chce udowodnić, że jest efektywną platformą mediową

Najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma mediowa umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami. Do kampanii zaangażowano dwie prężnie działające na TikToku marki – CCC i OnlyBio, a także Lenę Gryszko, tworząca treści kulinarne.

TikTok gromadzi niezwykłą i unikatową grupę użytkowników – tylko w samej Europie jest ich już 100 milionów, z czego duża część nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają możliwość dotarcia do nowych, potencjalnych klientów, którzy oglądają ich materiały na pełnym ekranie, zawsze z włączonym dźwiękiem. Według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen – TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową niż inne platformy[1].

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Płatne działania reklamowe to jednak tylko jedno z narzędzi służących do osiągania założonych celów biznesowych. Poprzez swoją najnowszą kampanię marketingową, polski zespół TikToka udowadnia, że kluczowe w zwiększeniu sprzedaży i wzroście świadomości konsumentów jest podejście, które zakłada aktywną i regularną komunikację organiczną połączoną z wykorzystaniem płatnych działań na TikToku. Nie trzeba posiadać profesjonalnego sprzętu czy specjalnego studia nagrań, aby tworzyć treści, które zaangażują społeczność platformy. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym, autentycznym i odpowiadać na potrzeby swoich odbiorców. Do współpracy przy kampanii zaproszono przedstawicieli marek OnlyBio i CCC oraz Lenę Gryszko, którzy na co dzień z powodzeniem wykorzystują platformę do komunikacji ze swoimi odbiorcami.

– Na TikToku można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają wyjątkową możliwość dotarcia do nowych konsumentów przygotowując dla nich atrakcyjne i spersonalizowane treści. Widzimy, że wraz ze wzrostem popularności naszej aplikacji, firmy coraz częściej dostrzegają potencjał TikToka i chętniej decydują się na działania na platformie, tworząc ciekawe i angażujące kampanie. TikTok to wyjątkowe miejsce dla rozwoju każdego biznesu – bez względu na branżę czy skalę działania. Nasza kampania pozwoli jeszcze lepiej poznać możliwości marketingowe TikToka i udowodni, że jest efektywną platformą mediową, która pozwala na dotarcie do nowej grupy odbiorcówmówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

By edukować marketerów i zaprezentować im wyjątkowe możliwości,  platformy dla biznesu, TikTok przygotuje także cykl podcastów „Posłuchaj TikToka”. Gospodarz programu – Artur Kurasiński, w towarzystwie ekspertów i twórców TikToka przybliży słuchaczom unikatowy format aplikacji, a na podstawie badań i case studies obali popularne mity. Cykl ośmiu podcastów ruszy w ciągu najbliższych tygodni, a w pierwszym odcinku, Rafał Drzewiecki  opowie o tym, jak i dlaczego warto rozpocząć swoją przygodę na platformie. Rozmowy dostępne będą w popularnych serwisach strumieniowych jak Spotify, Apple Podcasts czy YouTube.

Już wkrótce wystartuje także strona tiktokforbusiness.pl, na której zamieszczone zostaną case studies wybranych kampanii polskich marek, artykuły branżowe oraz seria podcastów.

– TikTok jest idealnym miejscem dla przedsiębiorców do budowania silnej i zaangażowanej grupy odbiorców. Platforma wprowadza nowe formaty reklamowe, a kreatywność, która leży u podstaw naszych działań sprawia, że użytkownicy odznaczają się wyjątkowo wysokim poziomem responsywności na treści. W TikTok udostępniamy liczne rozwiązania reklamowe – zarówno kupowane w aukcji jak i w systemie rezerwacyjnym –  dodaje Rafał Drzewiecki.



[1] Nielsen Media Mix Modeling (US) Report

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij