Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

GIRL POWER – wspieraj kobiety, dzięki nowej kolekcji answear.LAB

Kobiety inspirują kobiety –! answear.LAB prezentuje limitowaną kolekcję ubrań i dodatków GIRL POWER. Oryginalne kroje i grunge’owe printy odzwierciedlają kobiecy pazur, siłę i odwagę. O wyjątkowości projektu świadczy jego cel – dochód ze sprzedaży trafia do fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Marka answear.LAB, która od roku tworzy kapsuły dedykowane kobietom, wierzy w ich siłę, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. Najnowsza kolekcja GIRL POWER pozwoli wkroczyć w jesienny sezon mocnym, buntowniczym i zdecydowanym krokiem. Propozycje, które znalazły się w limitowanej linii, kwestionują dotychczasowe zasady dress code’u i hołdują wygodzie. Luźna koszula, combat boots, a może statement T-shirt? Wszystkie ubrania zostały zaprojektowane z myślą o kobietach, które są motorem zmian, inspirują i nie boją się żyć na własnych zasadach. Dodatkowo, charakter kolekcji podkreślają motywujące, pełne emocji hasła zawarte na części ubrań.

– Dzięki tej kolekcji, chciałam stworzyć coś więcej niż codzienny ubiór, wyrazić więcej niż element mody. Stąd znane motywy wzmocnione o zaangażowane, wspierające  hasła, zachęcające, aby mieć odwagę, sięgać po więcej i próbować nowych rzeczy… Tworząc każdą kolekcję muszę mieć pewność, że znajdzie ona swoje miejsce w świecie i nie będzie wyłącznie interpretacją trendów danego sezonu – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB.

Od momentu premiery limitowane ubrania i dodatki GIRL POWER wzbudziły ogromne zainteresowanie, a marka answear.LAB zadeklarowała doszycie wybranych, najpopularniejszych produktów, aby sprostać oczekiwaniom klientek. Artykuły z kolekcji są wykonane z przyjaznych środowisku materiałów: bawełny, bambusa, tencelu z dodatkiem poliestru pochodzącego z recyklingu oraz mają certyfikaty GOTS i Oeko-Tex. Zasada ta dotyczy także butów i dodatków. Masywne workery zostały wyprodukowane w minimalnym nakładzie, a skórę użytą do ich produkcji pozyskano jako produkt uboczny ze zrównoważonych hodowli. Z kolei uniwersalne torebki, swoim rozmiarem odwołujące się do potrzeby przenoszenia w nich kobiecego „życiorysu”, są w całości wykonane z przetworzonych włókien poddanych recyclingowi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Girl Power! Okażmy wsparcie kobietom na całym świecie

Każda z nas, niezależnie od miejsca zamieszkania czy pochodzenia, powinna mieć możliwości godnego życia na własnych zasadach. Dlatego dochód ze sprzedaży kolekcji Girl Power trafi do fundacji UNAWEZA, założonej przez Martynę Wojciechowską w 2019 r. Organizacja ta dodaje kobietom z całego świata skrzydeł poprzez wyrównywanie szans społecznych, ekonomicznych i prawnych oraz pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i materialnej.

W sesji wizerunkowej promującej kolekcję wystąpiła Paulina Przybysz, dyrektorka artystyczna Women’s Voices Bydgoszcz, wydarzenia którego partnerem głównym jest Answear.com. Piosenkarka przyczyniła się również do powstania części haseł widocznych na ubraniach – werbalizujące nasze emocje komunikaty są dobitnym manifestem kobiecej siły i odwagi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Limitowana kolekcja Girl Power jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się