Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings

Wrocławska agencja w konkursie dla branży public relations wygrała aż trzema projektami. Na oficjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września łącznie przyznano nagrody w 12 kategoriach, 25 wyróżnień i Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

Konkurs PR Wings ma na celu promocję etycznych, ambitnych i kreatywnych praktyk w komunikacji. W pierwszej edycji konkursu zgłoszono aż 80 projektów. W niezależnym jury zasiadało 27 ekspertów z branży – wykwalifikowanych specjalistów, którzy mogą poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu różnorodnych projektów PR.

Kampania Happy Mother's Day, Belarus – białoruska rewolucja kobiet

Co istotne, w każdej kategorii z trzech nominowanych projektów wygrywał wyłącznie jeden. Wrocławska agencja uzyskała nagrody w aż czterech kategoriach. W pierwszej z nich – Public Affairs i Lobbying – zwyciężyła realizowana przez Publicon kampania  „Happy Mother's Day, Belarus – białoruska rewolucja kobiet”. Wykorzystywała ona białoruski dzień matki, aby stworzyć okazję do komunikowania o bieżących problemach kraju. Jak zaznaczają pomysłodawcy, rewolucja zapoczątkowana w 2020 roku po sfałszowanych wyborach ma twarz kobiety. To właśnie one odważnie wychodziły na ulicę, manifestowały o wolności.

Ambasadorzy Nowej Bankowości

Z kolei w kategorii PR innowacja roku – kampania następnej generacji zwyciężył projekt realizowany dla Aion Banku – Ambasadorzy Nowej Bankowości. To program, który powstał, aby wesprzeć launch Aion Banku w Polsce. Zgromadziliśmy ambasadorów nowego banku, którzy – mimo braku możliwości komunikowania o przedmiocie współpracy, nie mając do czynienia z samym produktem – wyczekiwali, by rozpocząć budowanie wizerunku rewolucyjnego banku wśród Polaków. Zespołowi udało się utrzymać zainteresowanie prawie 700 osób przez 6 miesięcy – bez żadnych wniosków o rezygnację.

Współpraca z Aion Bankiem zaowocowała także drugą nagrodą, w kategorii PR Produktowy.

Kampania Poznaj Polskę z Travelist

Ostatnia z nagród dotyczy kategorii Komunikacja w social media i influencer marketing. Zwyciężyła w niej kampania, którą Publicon realizował wspólnie ze swoim klientem, portalem rezerwacyjnym Travelist.pl. To przykład dogłębnego zrozumienia potrzeb i sytuacji klienta oraz odważnego wykorzystania rynkowego kryzysu na jego korzyść. Paulina i Tomek Torres – będący na fali popularności po udziale w telewizyjnym show – wspólnie z redakcją Magazynu Travelist i zespołem fotografów ruszyli w trasę po kraju, odwiedzając kilkanaście najpopularniejszych polskich miast i regionów.

Efektem każdej z wizyt były vlogi, artykuły podróżnicze, relacje w mediach społecznościowych, newslettery, przewodniki turystyczne oraz przepiękne sesje zdjęciowe – także z użyciem drona. O akcji można było przeczytać i usłyszeć m.in. w Dzień Dobry TVN, magazynie Co Za Tydzień oraz w dwutygodniku Gala.

To nie jedyne nagrody na koncie agencji, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie. Publicon może poszczycić się dziesięcioma statuetkami w branżowym konkursie Złote Spinacze, nagrodą PR Daily Awards oraz nominacją do międzynarodowej nagrody EMEA SABRE Awards.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij