Ruszyła największa kampania marki Everli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Ruszyła największa kampania marki Everli

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu.

Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza starannie wybrane produkty pod drzwi klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. W przeciwieństwie do wielu podobnych usług na rynku, Everli oferuje klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera – osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

Komunikacja w radiu ruszyła 13 września. 20 września wystartowały spoty w TV, a w listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki należące go Group One. Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w TV i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej. Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij