Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszy pokaz COS podczas London Fashion Week

Ikona Londynu, dawna parowozownia Roundhouse stała się sceną pierwszego pokazu mody marki COS. Kultowe miejsce od dekad inspiruje artystów i filmowców, a podczas londyńskiego tygodnia mody rozsunęło kurtynę dla nowego kierunku ewolucji marki COS.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Charakterystyczna estetyka COS była widoczna już od samego początku pokazu: w wykonaniu, fasonach, barwach i rozwiązaniach projektowych. Ponadczasowe elementy kolekcji, z których słynie marka, dowiodły pierwszeństwa stylu nad modą.

Swoboda w projektowaniu przynosi orzeźwienie i nadaje lekkość klasycznej garderobie, przekracza granice tradycji, drapowane, warstwowe i przeskalowane fasony dominują na wybiegu. Krawieckie detale wysuwają się na pierwszy plan, a ich konstrukcja ulega nowym przemianom. Przeciwności łączą się na styku prostoty i fantazji, na skrzyżowaniu elegancji i funkcjonalności. 

Swobodne podejście COS do sezonu stawia styl i funkcjonalność przed projektowaniem mody. Front kolekcji tworzą motywy odzieży roboczej, nawiązania do streetwearu, pieczołowita konstrukcja i intrygujące detale. Odsłaniamy szwy i suwaki, pogrywając z tradycją i odmieniając ikony krawiectwa. Eleganckie garniturowe spodnie zyskują praktyczne kieszenie, a z nimi codzienną naturalność. Graficzne dzianiny – inspirowane krajobrazem, żakardem lat 70. i ziemistymi fakturami – tworzą nowoczesne swetry i bezrękawniki z materiałów o zrównoważonym pochodzeniu.

Kanarkowo żółta kopertówka ze sztucznego futra wtłacza w kolekcję porcję koloru. Akcesoria w stylu high fashion zgrzewają się z luzem codzienności, a sztywna skóra występuje obok projektów z miękkiego kożuszka. Buty to zarówno masywne lakierki, jak i kozaki z wysoką cholewką – to reinterpretacje nowej klasyki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O pokazie

COS nawiązało współpracę z BUREAU BETAK, uznaną agencją produkcyjną największych pokazów mody. Z konceptualnego partnerstwa zrodziło się wydarzenie, które w zrównoważony sposób kontynuuje misję umacniania i jednoczenia lokalnych społeczności.

Wydarzenie COS zaprojektowano z myślą o ponownym wykorzystaniu siedzisk i mebli. Elementy scenografii pokazu pochodzą z tymczasowego wynajmu albo będą podarowane nowym odbiorcom i zyskają nowe życie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pokrycie sceny, zasłony i dywany z backstage’u pokazu zostaną przekazane Event Cycle – grupie, z którą łączy nas misja redukowania emisji odpadów. Partner wydarzenia współpracuje z instytucjami charytatywnymi w lokalnych społecznościach, pomaga w działaniach na rzecz szkół, przedszkoli i grup o specjalnych potrzebach. Wykorzystane materiały oddamy organizacjom i firmom z przemysłu eventowego, zjednoczonym w staraniach o budowanie ekonomii w zamkniętym obiegu surowców. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się